buikpijn

ik ben ruim 27 weken zwanger en heb zo een buikpijn op de hoogte van mn navel naar links en recht en bij mn ribben...weet iemand wat dit kan zijn... bovendien ben ik ook kortademig en heel veel last van hartkloppingen hebben anderen hier ervaring mee?
 
Oei Peggy,

Ik vind het heel moeilijk te zeggen, het is niet je baby die daar schopt?

Ik had het ook en ik bleek zwangerschapsvergiftiging te hebben.
Dit hoeft bij jou niet zo te zijn hoor.
Waarom bel je niet even met je vk?
Ben je meteen gerustgesteld.
 
Zoiets had ik een paar weken geleden ook. (ben nu 30 weken). Het begon in het midden van mijn buik trok als een band om mijn middenrif zo door naar mijn rug. Had er een hele avond last van. Heb toen een paracetamol genomen want ik kon er niet van slapen. Alleen als ik rechtop ging zitten gaf het een beetje verlichting. Ik dacht toen ook aan zwangerschapsvergiftiging, maar volgens de vk was het dat niet. De volgende dag had ik er geen last meer van. Heb je nu nog steeds last? Bel dan je vk even, ze hebben toch dienst deze dagen. Sterkte!

Groetjes Nicole
 
verloskundige heeft me pas geleden nog gecheckt op zwangerschapsvergiftiging... maar bleek niet zo te zijn zei ze... toch blijft het wel in mn achterhoofd zitten hoor
 
Hoi,

ik zit op 25 weken. ik heb wel af en toe last van kortademigheid en een enkele keer ook van hartkloppingen. dit zijn geen vreemde zwangerschapsverschijnselen op zich. die buikpijn ken ik (gelukkig) niet. lijkt me inderdaad verstandig om gewoon even navraag te doen! sterkte.
 
Terug
Bovenaan