Buikpijn

Hallo dames,

Ik kom van het zwanger worden-forum, maar ik heb een vraag die jullie wrs veel beter kunnen beantwoorden.
Je hoort vaak dat vrouwen in het begin van hun zwangerschap buikpijn hebben, die vergelijkbaar is met menstruatiepijn. Dit komt dan doordat de baarmoeder gaat oprekken.
Nou wil ik graag weten wanneer je hier last van kunt krijgen (met hoeveel weken), en of het krampen zijn of meer een zeurderig gevoel.

Bij voorbaat dank!!

Groetjes,
Mariet
 
ik heb het gehad vanat dat ik ongesteld had moeten worden,het is meer een zeurderig gevoel,maar dat zal voor iedereen wel anders zijn denk ik.ik ben nu 12 weken en heb er nog steeds wel een beetjes last van.

groetjes claudia
 
Hoi Mariet,
Ik had het vanf de dag dat ik ongi moest worden, maar veel minder heftig.
Dat hield toch wel aan tot een maand of 3.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Succes Tanja
 
Ik ben nu 5 weken zwanger en heb het vanaf het moment van de bevruchting gehad, samen met pijn aan mijn borsten de eerste tekenen dat het anders dan anders was...
Het is bij vlagen aanwezig en de ene dag erger dan de andere.
Succes, liefs Kiki
 
Hoi mariet, ik denk dat het vooral bij elke vrouw anders is, ik zelf heb het niet echt ervaren als menstruatie pijn, maar meer als steekjes ofzo, ik zit nu in mijn 11e week, en het begint nu pas iets minder te worden, wel als ik hoest dat ik dan bij mijn schaamstreek pijntjes voel maar verder eigenlijk niet..

Heel veel succes, en ik hoop dat je veel reacties krijgt!!

groetjes miranda
 
Hoi,

Ik heb het zelf ook niet als menstruatiepijn ervaren en voel, net als Miranda hierboven, heel af en toe kleine steekjes links en rechts in mijn onderbuik. Dat schijnt inderdaad het oprekken van de baarmoeder te zijn.

Groetjes, Floor.
 
Terug
Bovenaan