Buikpijn

Hallo allemaal,mijn man en ik zijn nu een maand bezig om zwanger te worden.
Op 27 juni zou ik ongesteld moeten worden,maar omdat ik last kreeg van pukkeltjes,moeheid en zere borsten kon ik het niet laten om nu al een test te doen.En de test was positief.Maar nu heb ik steeds bujkpijn,alsof ik ongesteld moet worden.Zou dat normaal zijn?Gr.Nathalie.
 
meisje meisje toch, je moet wel leren om een beetje geduld te krijgen. Ga er maar gewoon vanuit dat je niet de eerste maand al meteen zwanger bent. en test pas op je NOD dag.
Als je stopt met de pil, of gewoon zo probeert zwanger te raken, kun je niet meer op je lichaam vertrouwen. Het geeft allerlei signalen (die jij graag wil zien ;-) die lijken op zwangerschapstekenen, maar helaas is dat het herorganiseren van je hormoonhuishouding in je lichaam. ECHT WAAR, hoe vaak ik wel niet dacht dat ik zwanger was ...... kijk het gewoon rustig aan (ik weet het ook dat is moeilijk!) maar probeer het een beetje op zijn beloop te laten.
oops.... lees ik nu pas dat je test positief was ? dus dan ben je zwanger ? of bedoel je dat er niet mee ?
als je zwanger bent > dan kun je inderdaad heel erg mensstruatieachtige buikkrampen hebben (helaas duurt dit een paar weken) maar dat gaat meestal wel weer over. Dat is wel eng soms ja.
Nou ben benieuwd of je nu zwanger bent !
succes ermee !
liefs merel+ (12wkn)
 
Hai Nathalie,

Onwijs gefeliciteerd!

Is heel herkenbaar hoor, ik dacht ook van het is deze keer niet raak want ik voel me alsof ik ongesteld moet worden. Dit had ik toen ook tegen mijn man gezegd, tot dat de menstruatie uit bleef en ik toch een test ging doen. En ja hoor positief, ik ben nu inmiddels 21 weken zwanger!

Liefs
Lot
 
He gefeliciteerd. Wat ontzettend snel zeg gewoon de eerste keer raak. Geniet ervan. Ik had ook het gevoel alsof ik ongesteld moest worden toen ik net zwanger was. Ben nu 23 weken.
 
Bij ons was het ook de eerste keer raak. Wel raar dat de test al zo snel positief was.....Voor de zekerheid zou ik toch een paar dagen na de 27e als je menstruatie uitblijft nog een testje doen.
Maar voorlopig alvast gefeliciteerd.
 
Terug
Bovenaan