buikpijn

Hallo allemaal!

Ik heb behoefte aan een beetje geruststelling, geloof ik. Ik heb in januari ee missed abortion gehad na 11 weken zwangerschap en ben inmiddels alweer 16 weken zwanger. Nu heb ik sinds twee weken een soort licht menstruatiegevoel in mijn onderbuik. Niet altijd, meestal aan het einde van de dag. Soms krijg ik er steken / krampen bij die maar even aanhouden. Hebben jullie dit ook?
Ook zijn mijn borsten nauwelijks nog gevoelig, alleen mijn tepels doen erg pijn en jeuken veel. Ze zijn niet meer zo gespannen als in het begin. Kan dit een slecht teken zijn?
Mijn verloskundige probeert me steeds gerust te stellen, ik heb twee weken geleden een echo gehad die helemaal goed was, maar toch... de schrik van de vorige keer zit er nog zo in!
Hebben jullie deze klachten ook? Schrijf dan, dan kan ik weer wat lekkerder slapen in de wetenschap dat het er allemaal bij hoort... :)

Dank en uiteraard: een hele fijne, goede zwangerschap gewenst!
 
Hallo Zoesa

Ik hoop dat ik je gerust kan stellen.
Ik ben nu 20 weken zwanger en heb ook nog wel eens buikpijn, zoals nu op dit moment.
Het hoort er allemaal bij zeggen ze, het zijn de banden in je buik die uitrekken, anders zit de baby zo krapjes he hihi.
Dus wees gerust het hoort er echt bij.
Ook als je de dag veel hebt gedaan kun je buikpijn krijgen, het is dan een teken van je lichaam dat jet rustiger aan moet doen.
Veel plezier, geluk etc met je zwangerschap.
Niet teveel piekeren anders vergeet je nog te genieten.
Liefs Helen en Boontje
20 weken
 
ik heb ook vaak dat zeurderige gevoel in mijn buik...alsof je ongesteld gaat worden,ook wel eens krampen...laatst kon ik bijna geen stap zetten maar het is allemaal heel normaal want je baarmoeder groeit heel hard,van een mandarijntje naar een grote ballon,hij wordt misschien wel 20 x zo groot.stel je eens voor dat jij zo moet rekken,dat zou ook pijn doen.de een heeft er alleen wat meer last van dan de ander.als je blijvende krampen houd en bloed verliest wordt het wat anders,meteen bellen dan.maar jou kleintje laat je nu echt niet meer in de steek hoor,die blijft gewoon lekker bij je om je voorlopig nog even te pesten!!!

geniet ervan,liefs!
 
hoi Zoesa,

Ik herken het wel een beetje hoor. Die onzekerheid. Vooral in het begin en ook nu heb ik regelmatig pijn onder in mijn buik. Het zijn inderdaad je banden. Gelukkig herken ik de pijn nu en dat scheelt al heel erg veel.
Maak je dus niet ongerust en probeer ervan te genieten want 40 weken zijn ook zo weer voorbij.

Liefs Danielle, 14 weken
 
Ik moet ein juni ongesteld worden, en heb sinds een week een raar ongi gevoel in mijn onderbuik, vooral als ik het druk heb gehad. Moet ook vaak naar het toilet. Ben sinds Dec 2003 gestopt, en hoop dat het nu eens raak is, wie kent deze pijn en waar komt het vandaan bandenpijn heb je toch pas na een maand toch niet zo snel? Ttrouwens aan mijn borsten merk ik niets, soms een beetje gevoelig. XXX Anne
 
Hoi Zoesa,

Ik ben nu 20 weken zwanger en heb net als de dames die ook hebben gereageerd regelmatig krampen en buikpijn, op dit moment ook. Tevens zijn mijn borsten wat minder gevoelig maar worden wel steeds groter en mijn tepels doen ook zeer en jeuken. Ik voel de kleine regelmatig (ga je ook nog wel krijgen) en dat is voor mij dan de bevestiging dat het goed is.
Ik herken heel veel in je onzekerheid hoor. Ik heb dan wel geen MK gehad maar heb wel bijna 2 jaar erover gedaan om zwanger te worden (inclusief div. bezoeken aan het ziekenhuis (HSG etc.)), dus ik blijf ook wel onzeker.

Meid, geniet ervan. Je bent nu 16 weken dus de kans dat het mis gaat is al heel klein en wordt steeds minder. Heel veel succes verder met je zwangerschap

Groetjes,
Rosanne
 
Terug
Bovenaan