buikpijn

Ik heb gisteren de ontdekking gedaan dat ik zwager ben maar toch heb ik steeds het gevoel alsof ik ongesteld moet worden,een zeurende buikpijn onder in mijn buik.
Wie weet wat dit is en moet ik me hier zorgen over maken?
 
Hoi,

Ik zou me maar niet teveel zorgen maken hoor. Ik had het zelf namelijk ook en bij mij was dat bandenpijn (je baarmoeder gaat zich oprekken). Ik heb nueen kerngezonde dochter!

Liefs,

Mariska 2
 
Hoi chantal,
Ik heb ook gisteren de ontdekking gedaan dat ik zwanger ben. Ik voel ook buikpijn en heb last van mijn darmen. Ook ben ik bij vlagen misselijk. Ik ben ook bang voor die buikpijn omdat ik in juli een miskraam heb gehad. We hebben ook een gezonde zoon van 2,5. Ik weet wat je voelt. Veel succes.
 
In het begin schrok ik ook erg van buikpijn, maar volgens verloskundige was dit normaal. Er is immers van alles gaande in je baarmoeder. Bij mij ging het naar een tijdje over, maar ik vond het wel even spannend.
Ben nu inmiddels 20 weken.
 
Bandenpijn! Als je een miskraam krijgt, merk je dat echt wel, dat is echt een hele felle pijn, die steeds weer terugkomt, soort wee. Maak je niet teveel ongerust~

manky
 
ik heb ook steeds onder in de buik pijn en vooral bij het schaambeen .Maak me ook wel en beetje zorgen .maar ik denk wel dat alles goed komt ik heb de verschijnselen wel zere borsten misselijk.en moe .het wordt nu wel wat minder maar het zal wel goed komen .Ook heb ik al 4 keer een miskraam gehad .maar ik heb wel twee gezonde kinderen van 6 en 4 jaar .en ben nu bijna (woensdag) 8 weken zwnger van de derde
 
Terug
Bovenaan