buikpijn

Hallo allemaal, ik ben nu 6 weken zwanger van de 2e (na 1 miskraam te hebben gehad en ben nu erg onzeker.
Ik heb al 2 weken erg last van buikpijn en rugpijn, alsof ik ieder moment ongesteld zal worden. Wie heeft dit ook (gehad) en hoe is de verdere zwangerschap verlopen of afgelopen.
Graag reacties.
 
Hoi Syl,
Ik heb ook buik en rugpijn. Heb ik bij mijn eerste zwangerschap niet gehad. Zolang het geen weeachtige krampen zijn maak ik me niet zo druk. Vind het alleen lastig.
Begreep ik goed dat je al een kind hebt? Kan het geen bandenpijn zijn omdat je al de hele tijd met een ander kind loopt te zeulen? Daar ga ik bij mezelf een beetje vanuit.

Succes!
 
Dat gevoel dat je ongesteld moet worden had ik de eerste paar weken ook regelmatig en nu soms nog weleens. Ik ben nu 21 weken en de baby is supergezond en actief. Maak je geen zorgen en inderdaad het kan best bandenpijn zijn omdat je baarmoeder nu ook groeit. Veel succes en geniet ervan

inge
 
Hoi Syl,

Ik heb vorig jaar ook een miskraam gehad en ben nu weer zwanger (11 weken). Ik heb tot de 8 a 9 weken ook telkens het gevoel gehad dat het elk moment mis kan gaan omdat ik inderdaad een soort menstruatiepijn had ik heb dit toen nagevraagd bij de VK en die zei dat het gewoon bandenpijn is.
Probeer van je zwangerschap te genieten want je druk maken is zoals je wel weet niet goed. En als je je echt druk maakt dan bel je toch even de VK.
ik wens je er in ieder geval veel succes mee.

Groetjes Pien
 
Hoi Syl,

Ik ben nu bijna 5 weken zwanger van de tweede, ik weet het pas sinds 2 dagen. Heel spannend, want ik heb hiervoor ook een miskraam gehad (ruim een jaar geleden). Ook ik heb steeds een zeurende buikpijn en ook last van pijn onder in mijn rug. Het schijnt erbij te horen, maar het maakt me ook erg onzeker. Ik wens je heel veel succes en probeer ondanks je onzekerheid toch van je zwangerschap te genieten!
 
Terug
Bovenaan