buikpijn

Ik ben er gisteren achter gekomen dat in zwanger ben. Ik vindt het allemaal heel onwerkelijk en heb moeite om het te geloven. Aan de andere kant vind ik het super. Ik heb alleen zo'n raar buikpijn gevoel als of ik ongesteld moet worden. Ik las net het andere stukje over buikpijn van iemand die voor de tweede keer zwanger is. Voelt die buikpijn dan het zelfde? Ik ben steeds bang dat ik toch ongesteld zal worden. En hoe lang kan deze buikpijn aanhouden?
 
Hoi Lotte,
ik weet sinds eergisteren dat ik zwanger ben van mijn tweede kindje, en ook ik voel steken in mijn buik. Inderdaad net of je ongesteld gaat worden. Ik kan me niet meer herinneren of dat bij de eerste keer ook zo was, ik trouwde nl. in die week en was er helemaal niet mee bezig....ga er gewoon vanuit dat het goed zit. Er gebeurt een hoop, je buik is wat gespannen, en je bent natuurlijk ook erg gefocused erop. Geniet er maar van. Veel geluk en succes!
 
Dag Lotte,
Ik ben 15 weken zwanger en heb ook nog steeds buikpijn,vooral in mijn liezen en onderbuik.Ook ik denk dat het normaal is die steken die ik voel!groetjes
 
Hallo Lotte.
Ik ben nu 8 weken en 1 dag zwanger,, heb ook zeurende buikpijn, gister had ik erg last van mijn rug en daardoor ook extra van mijn buik. Je kan je dan veel zorgen gaan maken,, maar je schiet er uiteindelijk niets mee op.
Maar ik begrijp je wel hoor! uiteraard.
Voor mij was het ook erg moeilijk om te geloven dat ik zwager was,maar ook weer heel erg fijn natuurlijk.
Ik wens je veel plezier met alles wat je nog mee gaat maken.
Groetjs Juud
 
Hai lotte, ik ben er ook van de week achter gekomen dat ik zwanger ben. En ik heb ook van die steken. Het lijkt inderdaad of je ong moet worden, maar dat gevoel is normaal zij de vk.
 
Ik heb precies hetzelfde! Ik ben nu 12 weken zwanger van de tweede, en heb ook continue een kramperig gevoel in mijn buik, vooral na inspanning wordt dit erger. Ik heb dit ook de hele tijd bij mijn eerste zwangerschap gehad. Dus ik herken het wel en raak er niet (meer, zoals bij de eerste) van in de stress. Het is bij mij nl gewoon bandenpijn.
 
Ook ik heb last gehad van buikpijn en bijbehorend veel afscheiding,. Net alsof je menstruatie ieder moment kon beginnen.
Ben nu 12 weken zwanger van de 2e, en heb het beide keren gehad, dus het hoeft niets te betekenen.
Geniet van alle veranderingen!
 
Terug
Bovenaan