buikpijn

Ik ben nu 13 weken zwanger en ik ben zo verschrikkelijk moe!! Ik wordt er gek van,heb het gevoel dat ik alleen maar aan het werk ben en als ik thuis ben slaap ik, niet echt leuk ook voor de aanstaande vader. Herkent iemand dit en is er wat aan te doen slik al extra vitamine.
 
Hoi An,

Dit is een heel normaal verschijnsel. Ik heb er zelf ok veel last van gehad. Het gaat geleidelijk aan over.Later in de zwngerschap lijkt het weer terug te komen. Ik kreeg al tip om extra water te drinken......
Het is een teken van je lichaam dat je er ook aan moet toegeven........

Groetjes Monique
 
HOi AN

Weet precies wat je voelt,ben namelijk ook zo moe en lusteloos. Als ik er aan toe geef lig ik de hele dag op de bank,en lig om 8 uur op bed.
Nee,is ook niet leuk voor de partner,en weet dat ik niet meer gezellig en leuk ben,maar we kunnen er toch niks aan doen. Hopen dat het de komende weken over gaat,en dat we wat meer energie krijgen!! (ben 15 weken)
Gr van inge en een fijne zwangerschap toegewenst.
 
Hoi,
Ik heb er ook erg veel last van gehad in mijn zwangerschap en ik werkte daarbij ook nog eens onregelmatige tijden. Je moet, als het kan, er wel aan toegeven. Wat ik altijd deed is als ik van mijn werk kwam even lekker een paar uurtjes op bed gaan liggen en daarna leek het wel of ik de hele wereld weer aankon. De middelste maanden zijn over het algemeen het beste te doen. De laatste 2 maanden komt de vermoeidheid weer terug mede door de last die je met je mee moet dragen, ook daar moet je jezelf gewoon aan toegeven. Je hebt die rust hard nodig tot je bevalling.
Veel succes!!!
Groetjes Daantje
 
Nou dit klinkt Allemaal lekker bekend, heb precies hetzelfde! wat ik me nou afvroeg:wat voor vitamines slik je?heb vandaag flink staan twijfelen watik zou nemen: gravitamon, multi voor zwangeren..etc etc.. helpt het ook?
ben zo bang dat ik dan weer teveel binnenkrijg..ik eet namelijk zeer gezong gevarieerd..maar mis voor mijn gevoel wat ijzer..(eet geen tot weinig vlees)
groet, en succes
 
Terug
Bovenaan