buikpijn

hallo dames,

ben nu ongeveer 5 weken, maar verloor eergister oud bloed, gister had ik moeilijke ontlastin en heb dus hard moeten drukken Bij het afvegen had ik weer oud bloed.... Is dit erg, of is dat normaal????
 
Dit is een heel normaal verschijnsel en gaat ook weer over...........Het best eisd om er maar aan toe te geven. Je lichaam vraagt om die rust en heeft het dan ook nodig
 
Laatst had iemand dezelfde vraag, en toen werd er gemeld dat het heel normaal is. Zeker als je moeilijk je ontlasting kwijt kunt. Dan kan het namelijk wel eens zijn dat je bij de anus een klein wondje krijgt door het persen. Dan kan het bloed daarvan zijn. Maar ik begrijp dat het je onzeker maakt. Hopelijk heeft mijn antwoord die onzekerheid een beetje weggenomen.
Fijne zwangerschap!
 
Ik zat ook vreselijk verstopt toen ik zwanger was en ik had ook een klein wondje bij me anus wat een beetje bloedde....Dat verstopt zijn is trouwens volgens de gynaceloog een normaal verschijnsel....
 
Ik heb er ook last van gehad en shok ook heel er en was onzeker geworden.
Met poepen moet je niet persen is mij vertelt.
Probeer slaa te eten met oli want door oli gaat het glijden in je darmen en word het wat makelijker of probeer het zo lang mogerlijk vol te houden dan gaat het ook makelijker.
Het is wel geen fris onderwerp maar misschien helpt het jou ook.
 
Terug
Bovenaan