buikpijn

Hallo

Ik ben nu 19 weken zwanger van mijn eerste kindje.
Ik heb sinds een week last van buikpijn.
Het zijn een soort krampen die af en toe erger worden. Als ik ga plassen worden de krampen erger en kan ik mij soms een tijdje niet recht houden van de pijn. Ik kan ook moeilijk plassen soms duurt het erg lang voor ik kan plassen. Ik moet om het kwartier gaan.
Kan het zijn dat de pijn van mijn blaas komt. Heeft er nog iemand deze klachten? Wat moet ik nu doen?
Groetjes
 
Zijn het geen nier- of blasklachten? een urinecontrole of echo kunnen dit bevestigen of uitsluiten en is onschadelijk voor het ongeboren kindje. Suc6 e"n veel beterschap
 
ik had ook precies de zelfde klachten en dacht echt dat ik een blaas ontsteking had. afgelopen maandag had ik dus urine weg gebracht maar alles was goed dus geen blaasontsteking, waarscheinlijk komt het bij mij dat de baarmoeder aan het groeien is ben a.s maandag 16 weken zwanger.

veel liefs sonja
 
Ik heb precies dezelfde klachten gehad! Verstandig om je urine weg te brengen! BIj mij zat er nl een bacterie in...........
antibiotica gehad en nu gaat het weer goed!
Succes ermee!
 
Hallo

Hier ben ik weer.Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben naar de dokter geweest en die heeft mijn urine nagekeken. Het was geen ontsteking maar hij heeft op de echo gezien dat het kindje met de voeten naar beneden ligt en daardoor voortdurend in mijn blaas stampt. Dit geeft irritatie en krampen. Het kan helemaal geen kwaad. Ik moet wel meer drinken want mijn urine was te geconcentreerd en dat is ook niet goed voor de blaas.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan