Buikpijn

Hallo aanstaande moeders....

Ik heb een vraagje! Ik ben nu ruim een half jaar bezig met "zwanger worden" Tot nu toe had ik een paar dagen voor mijn NOD gevoelige tepels. Ik moet a.s. maandag ongi worden (liever niet natuurlijk) maar heb nu helemaal geen zere tepels of borsten. Ik heb sinds gisteren wel ongi krampen. Vanmorgen met opstaan ook. (zo erg dat ik er spontaan van moest poepen) Sorrie....
Ik durf echt nergens meer op te hopen en door de ongi krampen, ben ik zo bang dat het toch doorbreekt.
Zijn er vrouwen die dit ook mee hebben gemaakt en toch zwanger bleken?

Ik wil jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe wensen en ik hoop zo dat ik snel deel mag nemen aan dit forum.

Groetjes Yvette
 
Hallo Yvette,
Ik denk dat je toch maandag af zult moeten wachten....lekker zenuwslopend. Ik ken het gevoel. Alleen toen ik daadwerkelijk zwanger was, was ik er helemaal niet zo mee bezig en alles leek ook gewoon op "normale", soms wat heftigere ongiklachten. Toen ik mijn agenda erop nasloeg, bleek ik dus al 2 dagen overtijd. En zelfs toen heb ik nog 3 dagen gewacht met testen.....bang voor een eventuele teleurstelling of wachtend op duidelijke symptomen. Succes ermee....als ik er aan denk zal ik maandag even aan je denken.
 
Hoi, ik heb vandaag getest en ben zwanger. Ik had zondag en maandagochtend vreselijke ongikrampen in mijn buik en onderrug. Daarna was het weg en nu dus zwanger dus het kan wel.

Ik duim voor je meid!

Liefs Po
 
Yvette,

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb al vanaf het begin ongi krampjes. Al voordat ik overtijd was. Het schijnt er allemaal bij te horen maar het maakt mij ook vreselijk onzeker. heb gisteren al een echo gehad omdat ik zwanger ben geraakt dmv ICSI en het hartje klopt en alles ziet er goed uit.

Hoop voor je dat je zwanger bent.

Groetjes, Kim
 
Ha ha, domme blonde muts.....
Nou NOD staat voor: Niet Ongesteldheid Dag. Kortom: de dag dat je ongi moet worden. Ben ook blond hoor en moest het ook vragen toen ik het 6 maanden geleden voor het eerst las hier op het forum.

Meiden, bedankt voor de leuke reacties!
 
Terug
Bovenaan