buikpijN??????

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
even een vraagje voor een goede vriendin van mij ze is 6 weken en een paar dagen zwanger ze heeft alleen al een week verschrikkelijke buikpijn net of ze ongi moet worden ze wordt er zelf geregeld wakker van. Zelf ben ik nu 25 weken en een paar dagen, ik heb dat nooit gehad dus kan er ook niks over zeggen. Wie heeft dit ook gehad is dit een voorteken? of hoort het gewoon bij de zwangerschaps verschijnselen.
We zijn al de hele ochtend de vw aan het bellen maar die is de hele tijd in gesprek dus als jullie een antwoord hebben zijn we heel erg blij.
gr quinny en   een vriendin.

Ik had de eerste weken ook dat ik dacht dat ik ongesteld moest worden, wel dat gevoel in de buik. Was niet echte buikpijn.
Het schijnt dat het wel vaker voor komt, dan zijn het de banden of de baarmoeder die samentrekt, dat schijnt het zelfde gevoel te zijn als je ongesteld bent.
Maar als het echt buikpijn is zal ik t niet weten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes leena
PS Wil je ons op de hoogte houden . Groetjes leena

Hoi,
ik ben nu 18 weken en 4 dagen zwanger en ik heb al 18 weken en 4 dagen buikpijn! Vooral in het begin lijkt het net of je ongesteld moet worden, maar de verloskundige heeft me verteld dat dit bandenpijn is, dat je baarmoeder aan het uitrekken is etc. Maar ik bleef maar buikpijn houden, na een aantal weken was het niet zo van auw auw en kreunen af en toe van de pijn, maar werd het minder, maar nog wel aanwezig. Elk bezoek aan de verloskundige weer gezegd van die buikpijn en dat dit over heel mijn buik trok, toen zei ze dat ik misschien blaasontsteking had en was dit niet zo dan hoorde dit gewoon bij mijn zwangerschap! Ik heb al een echo gehad en een aantal keer het hartje horen kloppen en er is niks aan de hand met het kindje, dus het hoort gewoon bij mij. Misschien is dit ook wel voor jouw vriendin, maar als ze onzeker is of vragen heeft altijd gewoon de verloskundige bellen hoor! Die hebben speciaal 's ochtends tijd voor de telefoon om dus zulke vragen te beantwoorden van zwangere vrouwen,
succes!
groetjes Angeliek

Hoi Hoi

Ik had het idd ook zoveel puikpijn in de eerste weken van de zwangerschap. Ik heb er 3 weken mee gelopen steeds het gevoel dat ik ongesteld moest worden, nadat ik bij mijn huisarts was geweest gaf die mijn het advies om op mijn buik te gaan liggen op een warmwaterzak of kruik, dit laat je buikbanden even verslappen. Ik heb er veel baat bij gehad. Hoop dat je er wat mee kunt en veel succes.

groetjes Juul

Hoi Quinny en vriendin,

Heeft ze haar urine al na laten kijken op blaasontsteking?
Daar had ik heel veel buikpijn van en komt ook vaak voor in het begin van de zwangerschap (later ook nog trouwens).

Groetjes, Jetje

bedankt voor jullie reactie allemaal, we hebben eindelijk de vk telefonisch te pakken gekregen en die had het idd over banden pijn en de samentrekking van de baarmoeder ze is nu iedergeval wet geruster der over.
liefs quinny

Terug
Bovenaan