buikpijn

A

Anoniem

Guest
hallo mensen

ik weet sinds maandag dat ik ongeveer rond de 5 weken zwanger ben...
maar ik heb nog steeds pijn net of ik ongesteld moet worden...
dus ik had de verloskundige gebeld en die zei of je krijgt een miskraam of je baarmoeder rekt zicht uit. nu heb ik wat rond zitten kijken op internet en ik zie dat best veel vrouwen dit hebben is dit normaal? of ben ik een van de weinige en luid dit echt op een miskraam???/

Ik heb zelf in de eerste paar weken een beetje een zeurderig gevoel gehad in mijn onderbuik, inderdaad net of ik ongesteld moest worden. Ook anderen schreven op dit forum dat ze dat hadden en vaak zelfs erger. Ik geloof dat het heel goed bij een normale zwangerschap kan passen.
groeten Elke (19 w)

Hallo

Dat is niet leuk om te horen dat jou verloskundige dat zei , je voelt je gelijk onzeker erover ! Ik zelf ben ook rond 5 weken en heb ook het gevoel dat ik ongesteld moet worden ik ben zelf ook naar de gynocoloog geweest dinsdag daar hebben ze een binnenwaards onderzoek gedaan maar het vruchtje was veel te klein om het te kunnen zien. Ik moet over twee wken terug komen.   Mijn gynocoloog zeg dat het heel normaal is dat je buikpijn heb en dat je je nergens zorgen hoef om te maken tenzij je een beetje bloedingen krijg.

Ik hoor het van je

Hoe weet je dat je 5 weken zwanger bent ??

groetjes kim

cker weten doe ik het niet   kan ook langer zijn maar ik weet wanneer ik eisprong had want ik liep bij een gynaecoloog dus ik denk dat ik rond de 5 weken ben! maar moet 13 juni naar de verloskundige dus dan hoor ik meer.

maar ik werd er erg oncker van , maar nu merk ik dat ik niet de enige ben met dit gevoel en dat het mischien erbij hoord.
bedankt voor jullie reacties liefs brigitte

Hallo,

ik heb 8 weken ontkent dat ik zwanger was!  
Omdat ik ook buikpijn had, meende echt dat ik ongesteld moest worden, dat he talleen niet door wilde zetten!!
Dus ik zou me niet helemaal ongerust maken!!
Vind het wel erg dat jou verloskunduge zo reageerd zeg!!!

Veel sterkte!!

Groetjes Esther en Baby Puk

ja ik d8 ook dat het niet wou doorzetten ik d8 elke keer komt morgen wel en dan was het er weer niet en dan dacht ik weer komt morgen wel. en zo elke dag haha maar nu ha ik 3 testen gedaan van predictor en op allebei de testen bleef de stip staan dus was toch echt zwanger gelukkig want ik was er al een heletijd mee bezig. maar was beetje oncker dus belde de verloskundige en dan zegt ze zoiets terwijl ik nu steeds meer verhalen hoor dat het gewoon erbij hoord dan ga ik ook denken van zou zei dat nou nie hebben geweten of wat???? maar bedankt voor je reactie  liefs brigitte

Hoi Hoi,

zeer herkenbaar allemaal, ben nu met m;n 11e week bezig en ik heb het ook gehad, het is een vage menstruatie pijn inderdaad maar kan geen kwaad. Zelfs nu heb ik af en toe nog last van al is het wel een stuk minder geworden.

Geen zorgen maken en probeer te genieten

Groet van Marinte

Terug
Bovenaan