buikpijn

A

Anoniem

Guest
even een vraag aaan alle zwangere dames.

Ik ben   8 weken en 5 dagen zwanger.
in het begin had ik last van buikpijntjes onderin mijn buik beetje alsof je ongesteld moet worden. dat trok gelukkig weer weg. Volgens de verloskundige was dit door het groeien van de baarmoeder. Nu heb ik al een aantal weken geen last meet gehad en sinds vandaag heb ik ineens last van mijn onderbuik beetje krampjes dan links dan rechts en dan weer in het midden. beetje alsof je ongesteld moet worden maar toch weer anders.  Het is wel draaglijk maar voelt erg onaangenaam. en het maakt me ook een beetje onzeker is dit normaal of moet ik de verlsokundige bellen?

ik ben 11 weken en 3 dagen en heb daar ook nog last van en heb gister de verloskundige daarom gebeld en die zeiden, dat , dat gewoon erbij hoorde dus ik denk niet dat je je eigen druk hoeft te maken al deed ik dat ook! maar ben nu wel weer gerustgesteld.
ik hoop dat jij dat nu ook bent.

liefs brigitte

hallo brigitte

erg fijn om te weten dat ik niet de enige ben en dat het erbij hoort
maar erg gaan dan wel gelijk de ergste dingen door je hoofd.

nogmaals bedankt !!!!!

Hoi Marvi,

lastig hè! Dan heb je al buikpijn en dat maakt je gruwelijk onzeker.. ik ken het precies meid.. las toevallig je stukje..

Ik heb ruim 3,5 maand last gehad van buikpijnen en krampen.. en heb zelfs nog gevloeid met 11 weken zwangerschap.. dacht; dit is het... weer fout... (heb in 2004 mk gehad).

Maar meid, ik ben nu 31 weken en 3 dagen zwanger en nog steeds geregeld last van mijn buik... vooral in het begin van de zwangerschap stikte ik van de buikpijn, vooral op de dagen dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden... raar  hè, hoe je lichaam kan werken.. probeer veel te rusten en kruikjes hielpen bij mij ook (maar ja, ik zat toen in de wintermaanden, kan me voorstellen met dit weer dat je me voor gek verklaart... haha)

Hoe moeilijk het ook is, positief proberen te blijven denken.. ook dit gaat over.. kijk naar mij, eind volgende maand hoop ik een gezond wuppie vast te mogen houden... hing vanmorgen zelfs nog spugend boven de wc... en het schijnt het allemaal WAARD te zijn... en daar ben ik van overtuigd!!!!

Liefs en een dikke knuf,

Biggy

Hey Marvi,

Als je je ongerust voelt gewoon bellen hoor met je vk! Daar zijn ze voor. Een beetje normale vk vindt dat doodnormaal. Het is gewoonweg ook heel prettig om even van haar te horen dat er niets aan de hand is. Ik hing aan het eind van mijn zwangerschap echt elke week wel aan de telefoon (ik had toen heel erg last van harde buiken en voorweeën), vonden ze helemaal net erg.

groetjes,
Wietske

Terug
Bovenaan