Buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ben net 5 weken zwanger en heb regelmatig ontzettend buikpijn. Van die krampen alsof je ongesteld moet worden. Wordt er helemaal onzeker van, zou het wel goed gaan ?
Herkent iemand dit ?

groetjes Sabine

Hoi hoi,

Als eerste gefeliciteerd!!!!!

Ik ben nu ook 5 weken zwanger! En heb ook (menstruatie)pijn in mijn onderbuik, soms heftige steken en dan weer een beetje zeurderige pijn. Volgens mij hoef je daar geen zorgen om te maken. Ik hou nu zelf de zwangerkalender bij (ook van deze site). Dan kun je precies zien hoe het zich ontwikkeld met plaatjes enzo. Bij week 6 staat dat de zwangerschapsverschijnselijn oa ook de menstratiegevoel in je onderbuik. Het zal wel komen doordat je baarmoeder aan het veranderen is. Als je het niet vertrouwd dan bel je toch je huisarts op, daar zijn zij immers voor.

Mocht het toch niet goed zijn laat het dan even weten, want ik heb dezelfde klachten!!

veel succes!

ik denk niet dat er een reden voor paniek moet zijn,ik had het de eesrte weken ook,maar ben nu 20 weken zwanger.Als je het niet vertrouwd ga dan naar je vk of huisarts.
sterkte meiden.

Hoi,

Jullie ook gefeliciteerd. Een heel bijzonder gevoel !!
Ik las in reacties van anderen dat buikpijn in het begin wel vaker voorkomt. Nou, hopen dan dat het goed gaat.
We houden elkaar op de hoogte

Groetjes Sabine

hoi,
ik heb dat in het begin ook gehad net alsof ik ongesteld werd maar dat gaat vanzelf over en ik heb al heel vaak hier gelezen dat veel vrouwen hier last van hebben je hoeft je dus geen zorgen te maken hoor.

groetjes,
marike

Terug
Bovenaan