buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hoi!
Ik ben nu 6 weken en 6 dagen zwanger. Hartstikke blij natuurlijk, maar ik heb de hele tijd zo'n buikpijn. Het voelt als menstruatiepijn, maar ik verlies gelukkig  geen bloed. Omdat ik twee jaar geleden een miskraam heb gehad, ben ik wel wat bang om dit kindje ook kwijt te raken. Weet iemand of die buikpijn normaal is in dit vroege stadium?

Groetjes

Hoi,
Kijk of het goed blijft gaan, weet je natuurlijk nooit, maar buikpijn hoort zeker bij het begin van een zwangerschap.
Dit is inmiddels mijn vierde zwangerschap en elke keer is de mate van buikpijn anders (weet eigenlijk niet waarom). Ik weet nog bij de derde keer had ik tussen week 5 en week 9 echt hele erge buikpijn. Zo erg dat ik er van overtuigd was dat het helemaal mis was. Toch is daar een compleet gezond kindje uit geboren. Ik wil maar zeggen, het hoeft echt niks te betekenen.
Ivy

nou, dan moet ik maar gewoon afwachten hahaha. Ik hoop echt dat alles goed gaat.
In ieder geval bedankt voor je reactie, voel me al iets beter...

Hoi Hoi,

Die buikpijn komt waarschijnlijk door het oprekken van je baarmoeder. Die groeit in korte tijd enorm dus dat voel je wel!
Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik je niet te druk maken.
Ik weet hoe het is om na een miskraam weer zwanger te worden. Je maakt je snel druk. Probeer het toch allemaal een beetje over je heen te laten komen en geniet ervan! Hoe moeilijk dat soms ook is.........

Groetjes,
Maike
25w+4d zwanger

Ik heb het ook erg gehad. Bijna iedere week is er wel iemand die kramp heeft of bloed verliest (of allebei) in het begin van de zwangerschap en daar onzeker en bang voor is. Wie zou dat ten slotte niet zijn?

We hebben het denk ik allemaal wel meegemaakt en het enige wat ik kan zeggen is dat je het helaas zult moeten afwachten. Meestal is het gewoon je baarmoeder die je voelt, dat blijft eigenlijk de hele zwangerschap zo. Er gebeurd zoveel in je buik dat je de meeste dagen wel wat pijn of een oncomfortabel gevoel in je buik zult hebben. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Je voelt vaak instictief wel of het er bij hoort of niet. Koop anders een goed zwangerschapsboek, daar staat echt alles in en scheelt je een hoop zorgen!

Groetjes en geniet van je zwangerschap!
Marisa

Hoi

Ik herken je probleem, eerste weken van de zwangerschap heb ik veel buikpijn gehad en vorige week werd het in 1 keer minder.Sinds vandaag begint het weer ook straalt het uit naar de rug.Wat kun je hier toch onzeker door worden hè?
We kunnen niks anders als afwachten hè?
Je leest en hoort wel veel dat je buikpijn hebt als je zwanger bent.

Nou meid jij en iedereen veel sterkte, laat je niet gek maken (moeilijk hè?).

liefs plodder

Terug
Bovenaan