Buikpijn!!!

Hallo dames

Ik ben nu ruim 15wk zwanger maar ik blijf last van buikpijn
houden.Soms is het even weg en dan is het er weer.
Wordt er toch wel wat bang van want ik heb al 4 miskramen
gehad maar die waren wel eerder.
Weet iemand wat het kan zijn of heeft het ook?Helpppp

Groetjes anita

Hoi Anita,

Buikpijn is er in zoveel verschillende soorten, dat het enige advies is dat je je vk even belt en het met haar (of hem) bespreekt!
Sterkte ermee en ik hoop dt het alleen maar bandenpijn is van je baarmoeder die lekker aan het groeien is!!!

groetjes
Sas

Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook veel last gehad van buikpijn. Een warme kruik doet vaak wonderen. Je moet het zo zien, als het met een warme kruik wegtrekt, kun je er van uit gaan dat het bandenband o.i.d. is.

Voor je geruststelling zou ik even de verloskundige bellen, want jij wordt er  natuurlijk erg  onzeker van.

Heel veel sterkte hoor!

Groetjes, Marisa

Tijdens mijn zwangerschappen heb ik elke dag wel  iets gevoeld in mijn buik. Je baarmoeder groeit, je banden rekken uit, je darmen moeten aan de kant. Maar als je twijfelt kan je altijd even je vk bellen en vragen of ze even naar het hartje van de baby wil luisteren, dan ben je weer gerust gesteld. Ik vind dat met jouw verleden niet vreemd.

hoi.
ik deel jou verleden.
en toen ik zwanger was van mijn zoontje ben ik nog nooit zo bang geweest.
bij elk pijntje dacht ik dat het mis ging.
maar lieverd je bent nu 15 weken GENIET.

xxxxx

Maak een ticker

Ik denk ook dat het het oprekken van je baarmoeder is.
Maar je kunt bij je verloskundige altijd eventjes terecht om naar het hartje te luisteren en dat is nu mogelijk met 15 weken. Ik heb het ook een keer gedaan toen ik veel bloed verloor. Normaal bel ik echt niet snel, maar ik was daarna erg gerustgesteld.
Dus als je je zorgen maakt gewoon ff bellen hoor!

Liefs, Ris

hoi dames

Bedankt voor jullie reacties,de buikpijn ging niet weg maar werd
zelfs heel erg.
Ik heb de verloskundige gebeld en ik mocht gelijk komen.Gelukkig want
je haalt je toch van alles in het hoofd.
Het kindje maakte het heel goed maar mijn baarmoeder stond ook wat hoger,
Toen zei ze ook dat ik 17wk zwangeer was ipv 16 maar daar ga ik nog niet van uit.
Waarschijnlijk heeft mijn baarmoeder een groei spurt gemaakt.Maar gelukkig was alles goed.Pffffff.Als ik nu last heb er even een warme kruik op leggen.
hopelijk blijft het nu weg.

Liefs anita

Terug
Bovenaan