A
Anoniem
Guest
hallo, zoals jullie misschien nog weten heb ik pas een echo gehad om te kijken hoe het met mijn eitjes was en die stond dus opspringen dus we hebben flink geklust!! maar nu moest mijn man eigenlijk 2 jan zijn zaad inleveren voor een onderzoek maar nu voelde ik 1 jan ontzettende buikpijn (steken rechts) en mijn eitje zat in mijn rechter eileider dus het zou wel kunnen kloppen!!?? dus wij klussen maar mijn man mocht eigenlijk 2 dagen geen gemeenschap hebben dus onderzoek naar de klote!!! moet nu 16 jan terug komen voor het onderzoek, maar nu is mijn vraag eigenlijk ik heb de laatste dagen een beetje rare buikpijn in mijn buik zou hetdan toch kunnen dat het nu dan wel een keer zover is???
is buikpijn normaal of is het weer gewoon de buikpijn voor mijn menstruatie??
ik moet 8 jan bloedprikken voor het progesteron en 15 jan moet ik terug komen bij de gyn en dan gaat hij kijken of het deze maand dus wel raak is ben zo benieuwd!!!! maar maak me eigenlijk wel een beetje druk over die buikpijntjes!!! ik hoop dat iemand mijn kan helpen die dit misschien ook meegemaakt heeft of zo!!
ik hoor graag van jullie ,
groetjes wendy
is buikpijn normaal of is het weer gewoon de buikpijn voor mijn menstruatie??
ik moet 8 jan bloedprikken voor het progesteron en 15 jan moet ik terug komen bij de gyn en dan gaat hij kijken of het deze maand dus wel raak is ben zo benieuwd!!!! maar maak me eigenlijk wel een beetje druk over die buikpijntjes!!! ik hoop dat iemand mijn kan helpen die dit misschien ook meegemaakt heeft of zo!!
ik hoor graag van jullie ,
groetjes wendy