buikpijn

Hoi allemaal,
ben afgelopen donderdag gecureteerd en opzich viel het allemaal wel mee behalve het geestelijke gedeelte niet,maar nu heb ik vanaf zaterdag een zwaar gevoel in mijn buik ook als ik moet plassen doet dit heel pijn ,of het komt van mijn baarmoeder af of het zijn mijn darmen die zo opspelen,of ze zijn vergeten hoe ze moeten werken.Zijn hier meer vrouwen die dit hebben gehad of dit herkennen.Ik heb ook geen echte koorts dus voor mij een twijfel[ik heb wel vorige week ook een blaasontsteking gehad maar die zou nu weg moeten zijn]
groetjes monique[ex februarie forum]

hoi monique
ik snap wat je bedoelt,ik had vorige maand een bbz en na dat ik behandeld was had ik ook erg last als ik moest plassen het deed echt pijn ik weet niet wat het geweest is maar nu heb ik er geen last meer van maar het heeft wel even geduurd.
gr jessy

Hoi,
Ik zou toch nog even je urine laten testen voor een blaasontsteking.Bij mij was de blaasonsteking ook even weg voor een week en nu heb ik erweer 1.Ik slik nu een kuur + dat ik cranberrypillen heb gekocht.Dit schijnt erg goed te helpen en kun je gewoon regelmatig slikken.Van de curretage heb ik geen last meer,maar dit is natuurlijk bij iedereen anders.Liefs Yvon

Hoi Monique,

Ik heb dat gevoel ook gehad na mijn curretage en bij mij is het langzaam weg getrokken maar kwam een paar weken later weer terug en ging weer weg.
Groetjes, Pas

Terug
Bovenaan