buikpijn

Hallo,

Ik moet a.s. woensdag ongesteld worden, nu heb ik vanaf afgelopen woensdag buikpijn. Voornamelijk als ik naar bed ga, vrijdag en zaterdag had ik het 's avonds toen kon ik niet veel eten zo'n vol gevoel had ik. Vandaag heb ik overdag zo'n buikpijn, nu zijn het echt mijn darmen. Hebben jullie hier ook last van 1wk voor je menstruatie, de vorige keer toen ik zwanger was wat  dus uitliep in een miskraam had ik ook een week voor de menstruatie buikpijn. Ik vind het erg spannend a.s. woensdag en ben erg bezig met zwanger worden, maar goed ik verbeeld mij dit niet. Of heeft dit ook met de baarmoeder te maken. Graag jullie reactie.

Groetjes Mayke  

Hoi Mayke,

Ik heb in juni ook, helaas een miskraam gehad. Mijn zwangerschap begon ook met last van mijn maag, obsitpatie, mensturatiepijn... toen was het dus raak. Afgelopen maand had ik dezelfde klachten zelfs nog ietsje erger... toch werd ik na 32 dagen ongesteld.. Nu ben ik nog steeds misselijk en duizelig....terwijl ik nog maar op mijn 10 dag van de cyclus zit.
Het kan allemaal maar ik heb mijzelf voorgenomen gewoon proberen af te wachten en mezelf niet gek te maken maar dat is makkelijker gedacht dan gedaan.
Nu natuurlijk steeds aan het rekenen wanneer het een goed moment is om met elkaar naar bed te gaan en dan moet vriendje ook in de stemming zijn....
We zien het wel en gaan er vanuit dat het allemaal goed zal komen!
Hoop dat jou klachten inderdaad een beginnende zwangeschap zijn hoor!!

Groetjes Ineke

Hoi Mayke,

Dat herken ik hoor! Inclusief een gezwollen buik, kleine gewichtstoename en (sorry) winderigheid. Helaas heb ik dit zowel bij zwangerschap als bij ongi worden al vaker gehad. Ik probeer er niks aan te verbinden, maar je hebt toch iedere maand hoop. Heb mijn NOD zaterdag. We zullen het wel zien. Ik probeer niet te hard te hopen.
Ik zal voor je duimen!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan