buikpijn

Hallo,
Mijn dochter van 4 maanden is sinds een paar dagen van borstvoeding naar flesvoeding gegaan.
Ze heeft nu erg last van krampjes en moeite met poepen. Wie heeft er tips over wat ik hier tegen kan doen.
Ik vind het zoooooooo zielig.
alvast bedankt.
 
venkelthee helpt tegen de kramojes, maar niet tegen moeite met poepen, wat wij geven is een slokje perensap, dat helpt heel erg en verder is het natuurlijk wennen aan de voeding, dus niet teveel tegelijk proberen, dan wordt het ook alleen maar erger.
sterkte
 
hallo mijn dochtertje heeft ook last met de ontlasting.wat op het zelfde moment helpt is temperaturen dan poept ze 9 van de 10 keer binnen een minuut.en wat ik doe is 10-20ml extra water in de fles bij de voeding erbij

succes
 
Nutriton (geel pakje) johnnesbroodpitmeel kan ook helpen. Wordt de flesvoeding wat dikker en de ontlasting komt beter op gang. Dit was bij onze dochter ook het geval. Zij had ook erg veel moeite met de ontlasting!

Heel veel succes ermee
 
Temperaturen mag je niet te vaak doen, dan krijgen ze luie darmpjes.
Extra vocht helpt nog weleens.
Ook kun je een paar druppeltjes zonnebloem olie in de fles doen.
Succes!
 
mijn dochtertje had ook veel last van krampjes en poepte weinig vond ik, kreeg toen nog borstvoeding, ben begonnen met venkelthee en de dag nadat ik daar mee begonnen was had ze 's ochtends 2 bomvolle poepluiers en de krampjes waren ook verdwenen.....
 
dank je wel voor de tips. Ik ben nu bezig met meer water in de fles en rooibosthee (die tip kreeg ik van iemand anders). Ik hoop dat het snel werkt.
bedankt
 
Terug
Bovenaan