Ik maak me een klein beetje zorgen... Sinds een paar dagen zie ik Sjoerd (8,5 maand) iets doen wat er niet goed uitziet.. Soms als hij zit, duwt hij zijn beide handjes tussen zijn benen, duikt dus eigenlijk in elkaar en krijgt dan een heel rood hoofd, houdt zijn adem in of hijgt juist hoorbaar.... Af en toe begint hij dan ook te huilen alsof hij pijn heeft... Het lijkt niet dat hij aan het persen op ontlasting is, omdat hij dan meestal ook echt persgeluiden maakt, daarbij heeft hij voldoende poepluiers per dag... Het lijkt eigenlijk meer op pijn in de buik.. het kan natuurlijk een onschuldige kramp zijn, maar toch, het ziet er niet normaal uit. Het "in elkaar kruipen" doet hij dan een paar keer kort achter elkaar en dan lijkt het weer over...
Herkent iemand dit?? Sjoerd heeft behoorlijk last van eczeem, de "deskundigen" beweren dat dit niets met voeding te maken heeft, maar als ik dit dan zie twijfel ik gelijk; "is er geen sprake van een voedselallergie die leidt tot eczeem en buikpijn?"...
Iemand enig idee??
franka
Herkent iemand dit?? Sjoerd heeft behoorlijk last van eczeem, de "deskundigen" beweren dat dit niets met voeding te maken heeft, maar als ik dit dan zie twijfel ik gelijk; "is er geen sprake van een voedselallergie die leidt tot eczeem en buikpijn?"...
Iemand enig idee??
franka