Buikpijn...

A

Anoniem

Guest
Herkent iemand dit?

Voor de zwangerschap had ik hier al last van, buikpijn tussen 2 menstruatie periodes in. Heel laag aan de linker en/of rechter kant. (Ik heb me laten vertellen dat dit te maken heeft met je eisprong... ) Nu ben ik inmiddels al weer 3x ongi. geweest en heb dus ook weer last van deze buikpijn. Maar ik heb er nu echt nog veel meer last van.  Afgelopen nacht werd ik er gewoon wakker van en wist niet waar ik het zoeken moest. Uiteindelijkeen paracetamol genomen en weer in slaap gevallen. Maar ik heb hier dus meer last van dan de menstruatie zelf...  Vind ik best raar...

Hebben jullie hier ook wel eens last van? Het kan bij mij soms wel 2 á 3 dagen aanhouden. Met dan een paar uur waarin het heel sterk is, de rest heb ik dan een zeurderige pijn.

Groetjes van Lien.

ik heb ook al zolang ik me kan herinneren buikpijn van eisprong tot menstruatie.de ene keer wat erger dan de andere keer,maar zeker erg vermoeiend.ik ben er in december 2005 mee bij de dokter geweest en die zei ook dat het een hormonale kwestie is.er zijn wel medicijnen met hormonen tegen die hormonen,maar dat wilde ik niet omdat ik toen zwanger wilde worden.een paar maanden na de bevalling kreeg ik het ook weer.heel vervelend,maar ik profiteer er maar van.ik wil graag weer zwanger raken en kan zo wel goed voelen wanneer mn eisprong ongeveer is en geweest is.ik weet niet of de de pil gebruikt,maar die zou het ook kunnen verminderen.met de microginon30 had ik er ook nog last van omdat dat een lichte pil is,maar er zijn ook zwaardere,die de hormonen die de klachten veroorzaken wat meer onderdrukken.misschien moet je daarover eens bij de huisarts informeren.
groetjes karin

Hoi dames

Ik heb ook die klachten waar jullie het over hebben en het is erg vervelend maar mijn huisarts deed er ook niets aan. Ik heb ook wel mijn profijt ervan getrokken toen ik zwanger wilde worden. Dat uur wat jij zegt dat het het ergst is heb ik dus ook, dan durf ik bijna niet eens te gaan zitten. Ik zeg dan altijd dat mijn ei moet springen en daarna zakt het idd weer af.

heel vervelend maar niet ernstig dus.

groetjes irene

ik had ook al voor de zwangerschap last van,maar nu na de bevalling is het 3 keer zo erg als daarvoor!!1
om gek van te worden.
nu wilde ik daar laatst voor naar de huisarts(ik ga een zwaardere pil vragen)maar die liet me 20 minuten wachten en toen ben ik maar weggegaan,stom he???
maar ik werd daar zo kwaad!!!
maar ondertussen nog steeds pijn.alleen bij mijn is het nu(sinds de bevalling)dat ik (bijna)altijd buikpijn heb.of ik nu ongesteld ben of moet worden of juist nog helemaal niet.ik heb altijd pijn

groetjes kim

hoi ik had ook altijd last maar meestal alleen de eerste dag
nu heb ikvoor dat ik ongi moet worden last maar goed wat ik gebruik en wat bij mij helpt is Aleve feminax er staat dat je er eerst twee moet nemen en dan na zoveel tijd gelof ik weer één maar bij mij zijn de eerste twee genoeg en als het niet zo heel erg is neem ik er één
nou ja dit helpt bij mij en ik heb er altijd behoorlijk last van

groetjes Elena

Terug
Bovenaan