buikpijn

Hoi iedereen,

Ik heb regelmatig erg veel buikpijn, gelukkig nog geen bloedverlies, wel gehad paar weken terug. Ik maak me er toch wel zorgen om. Ik heb volgende week donderdag pas een afspraak bij de vk. Wie heeft dit nog meer?

ben 7 weken zwanger en 2 dagen! Ik hoop zo dat het goed is!!!

Groetjes Lia

Hoi Lia,

Ik kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt, ik heb er gelukkig geen last van wel van buikpijn af en toe maar geen bloedingen.
Kan je niet eerder naar de vk?

Gr. Charlotte_26

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Probeer je niet te ongerust te maken, zolang je geen bloedverlies hebt is er waarschijnlijk niets aan de hand. Het kan o.a. bandenpijn zijn. Heb je je vk al gebeld hierover?

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi Lia.

Ik heb dat met onze Teun ook gehad,bij mij groeide mijn baarmoeder heel erg hard.
Als je het niet vertrouwd zou ik de vk bellen of je misschien eerder de echo kunt krijgen,ik heb die toen met 6 weken gekregen (wel inwendig) maar dan ben je misschien iets geruster.
Succes!!

Groetjes Mikkie.

Hoi iedereen,

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb inderdaad de vk maar gebeld. Ze stelde me meteen gerust dat het bandenpijn is, nadat ze mijn verhaal gehoord had. Telkens als ik ga liggen, dan wordt het minder. Ik moet gewoon af en toe iets meer rust momenten in lassen!!!hihi moeilijk hoor. Maar wel gerust gesteld!!!

Groetjes Lia

Terug
Bovenaan