buikpijn..........

hoi meiden,

ik heb jullie raad ff nodig..
loop ik vandaag ff te winkelen met mijn moeder.. krijg ik opeens steken in mijn zij..
oke had ik bij willem (18m) ook wel eens... gewoon ff rusitg door lopen gaat vanzelf over..
alleen nu kreeg ik giga buikpijn.. onderin mijn buik.. net alsof ik heel erg ongi moest worden.. mijn god.. sta ik daar met volle kar bij de ah.. die heeft mijn moeder dus in de auto gezet (mijn mams 76jr....) maar goed ik ben thuis op de bank gaan liggen en nu is het eigenlijk over..
wat kan het geweest zijn?????????
herkend iemand dit??
vrijdag ga ik voor de 20w echo.. dus nu hals over kop ook naar ziekenhuis rennen.. tja....
als het morgen weer gebeurd ga ik wel gelijk!!
ben benieuwd naar jullie raad..

liefs Annemieke

Hallo Annemieke.

Ik zou het eigenlijk niet weten wat het zou kunnen zijn.
Ik heb gisteren ook opeens (s'nachts) pijn aan de zijkant van de baarmoeder pijn gehad.Volgens mij kan het bandenpijn zijn, maar ik weet het echt niet. Ik hoop dat alles goed is met je.
Groetjes Linda

Hoi Annemieke,

Wat rot voor je die onzekerheid...
Ik kan niet spreken uit ervaring, maar wilde toch even reageren.
Voel je je kindje nog wel goed?
Want als dat zo is, dan zal ik me maar niet te veel zorgen maken hoor.
Het kan natuurlijk zijn dat je baarmoeder groeipijnen hebt, dat kan namelijk zeer akkelig aanvoelen.

Groeten,
Sonja

Hoi,

Ik heb dus ook regelmatig last van behoorlijke "menstruatiepijn". Ik heb dat vanmorgen toevallig nog met de vk besproken en die zei dat dat dus harde buiken waren en dat je dus echt even rustig aan moet doen. Het is mij dus ook al opgevallen dat ik dat vooral heb als ik het druk heb (gehad). Dus als het even kan lekker languit op de bank of iets dergelijks.

Als je het af en toe hebt dan is het niet zo heel erg, mocht je het vaker hebben dan is dit dus echt niet goed en moet je goed op jezelf letten.

Groetjes Paula
20,2 weken

Ik heb er geen ervaring mee maar het lijken mij wel harde buiken. Dat betekend toch dat je het wat rustiger aan moet doen vor jezelf en voor je kindje. Niet echt leuk maar wel voor een goed doel! hihi.

Verwen jezelf af en toe eens lekker en laat een ander aar ook eens voor je lopen!

Laat je even weten oe het volgende week is gegaan met de 20 weken echo?

hoi hoi allemaal,

Oke de erruge buikpijn is niet meer terug geweest.. veel van jullie zeggen harde buiken..
ik heb nog nooit weeen gehad en ook nog nooit harde buiken.. dus het kan idd wel zoiets zijn.. ben me wel rot geschrokken!
heb me de dagen er na wel rustiger gehouden en dat hielp.. vandaag weer in de ah gelopen.. en weer steken in mijn buik.. misschien ben ik toch iets te fanatiek??
gelukkig is willem vandaag naar het kdv en kan ik me lekker tustig houden..

willem is met spoedkz geboren en ik heb ervoor en erna geen weeen gehad..

meiden bedankt voor jullie raad.... ik ga morgen voor de 20weken echo en zal het daar zeker nog keer vragen.. ik hou jullie op de hoogte..

liefs Annemieke

Terug
Bovenaan