buikpijn

hoi hoi,
ik wil niet stressen maar zijn er bij jullie nog meer die veel last hebben van buikpijn.
ik heb aan de rechtse kant een zeurende pijn die recht omhoog loopt. ik vind het maar raar.
hopelijk kan iemand van jullie me geruststellen???
greetz milenne

Hoi
ik ben een mama van het oktober forum en spiek ook vaak even op het november forum (ligt zo dicht bij elkaar allemaal)
Ik had in het begin ook een constante zeurende buikpijn, een soort menstruatiegevoel en ook in mijn zij steeds steken. dit hoort er allemaal bij is mij verteld. nu ben ik 13 weken en heb nergens last meer van.
het is dan ook mijn 3e kindje en het konden ook al mijn banden zijn die gingen oprekken.
meestal valt het allemaal wel mee hoor, maar die eerste weken zijn zo spannend he!
en anders bel je gewoon de VK of je langs kan komen!
ik ben ook eerder geweest omdat ik na mijn oudste dochter een miskraam heb gehad en daardoor mocht ik eerder komen.
liefs Jenny

Hallo trotse mama,
ik vind het idd er spannend.
ik ben erg bang dat het mis gaat.
ik weet dat het nergens op gebaseerd is maar toch. je hoofd doet somsrare dingen met je. waarschijnlijk nog hormonen van mijn vorige zwangerschap nog maar ruim 8 maanden geleden.
ik vond je woorden wel fijn om te horen, dank jewel daarvoor
groetjes milenne

ik heb t nu ook nog bij de eerste zw.schap niet gehad bij de tweede niet maar nu wel daarom had ik ook zo laat getest dacht dat ik ongesteld zou worden maar t zette niet door
heb t gister nog gevraagd aan de VK maar t schijnt normaal te zijn omdat alles moet uitzetten bereid je lichaam zich daar nu al op voor terijl je kindje nog maa heel klein is

eerder heb ik een miskraam gehad en toen had ik wel heeel erge pijn kon t later vergelijken met weeen maar dan minder heftig (de pijn dan)

Terug
Bovenaan