buikpijn

Hoi, ik heb nogal last van m'n buik de laatste paar dagen. Ik heb vrij zwaar fysiek werk, en daar heb ik ook steeds een gevoelige buik van, maar dit lijkt wel iets anders. het zit echt op de plek van de baby en het doet vooral zeer als ik zit of iets voorover gebogen zit. Languit achterover op de bank gaat goed, dan zakt het wat. Ook is m'n buik steeds enorm opgezet, vooral 's avonds. en ik heb steeds een plas-gevoel. geen idee of het met elkaar te maken heeft maar ik dacht ik zet het er even bij. Het lijkt wel of de baby klem zit ofzo! Het voelt ook anders dan de groeipijntjes die je van het begin af aan wel voelt.
maak me beetje zorgen. Morgen zowiezo even de vk bellen, maar wie weet kent iemand het!
Oja, het straalt ook een beetje uit naar m'n rechter-achter-zij.
groetjes sabine

Mmmm vervelend is het sowieso!
Toen ik las plasgevoel en buikpijn.... weet dat je tijdens de zw.schap een grotere kans hebt op blaasonstekingen. Misschien iets om even op te laten controleren?

Hoop in elk geval dat het snel over mag zijn.

groetjes,
Marije

hoi hoi...

ik moest ook al aan blaasontseking denken, meer omdat ik ook dat moest laten controleren omdat ik pijn had..maar khad geen blaasontsteking en de verloskundige vond het bij mij verder niet verontrustend, en dacht dat het kwam door dat mn baarmoeder groeit :)

sterkte iig!!!

sarah

hoi, ik heb de vk gebeld en moet m'n urine laten checken...misschien idd blaasontsteking.
m'n werk rustiger aan doen is heeeeel lastig, omdat ik eigen baas ben en dit mijn enige werkzaamheden zijn... ik ga in ieder geval wel iets bedenken om niet te zwaar te hoeven tillen, wieltjes onder m'n tassen etc. en ik probeer m'n dagen anders in te delen, korter achter elkaar m'n werk uitvoeren en rust nemen tussendoor... je lichaam protesteert vast niet voor niets!
sabine

Al uitslag van je urine binnen?
Lijkt me moeilijk om te minderen als je eigen baas bent, maar volgens mij zijn er ondertussen steeds meer regelingen voor zwangere zelfstadigen! Werk jezelf niet over de kop he, je moet nu voor 2 denken.
Sterkte ermee. Mira

hoihoi, het is geen blaasontsteking. ik mocht na deze uitslag meteen bij de vk komen om naar het hartje te luisteren en die hebben we flink gehoord! wat we ook nogal erg veel hoorden was het schoppen van de kleine!!! wat een herrie joh!! de vk zei dat het echt een druktemaker is en dat ik daar nu best wel eens last van zou kunnen hebben. en verder dat het toch bandenpijn zal zijn. moet wel het plassen in de gaten houden voor het geval het toch wel een blaasontsteking is. ben in ieder geval enorm opgelucht om het hartje weer te horen, want ik maakte me toch best wel zorgen.
nu dus ook maar even extra rustig aan doen...
groetjes sabine

Terug
Bovenaan