Buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hai Ladiesss,
hoe gaat ie met jullie?
Ik heb vandaag de hele dag al pijn in mijn buik, alsof ik giga ongesteld moet worden, maar dan nog erger. Af en toe een piek en af en toe een dal, maar niet echt regelmatig. De laatste pieken kwam ongeveer om de 30 a 45 minuten volgens mij, maar met name als ik ga verzitten of naar de wc ga ofzo.  Kent iemand dit gevoel? Het gevoel is de hele dag aanwezig geweest en ik heb het gevoel dat het voorlopig niet zal verdwijnen.....is dit dan misschien het begin? Wie heeft ervaring? Het enige wat helpt is op mijn knieen voor de bank gaan zitten en tegen de bank aan hangen, dan zakt de piek wat af zeg maar.
Sorry voor mijn misschien wat onsamehangend verhaal, maar zo voel ik me dus de hele dag al
Ik hoor jullie ervaringen, ideeen en tips graag.
Liefs,
Sandra

oh ja, het kindje voel ik ook minder en/of minder krachtig bewegen dan anders...?!
Sandra

Hey Sandra,

Jou verhaal klinkt als het begin van de weeen.
Zo was het vorige week bij mij ook begonnen.
Ik ben dan wel ingeleid maar ik vond het ook een ongsteldheidsgevoel dat steeds heviger wordt.
Ik had dat gevoel in mijn onderbuik en onderrug.
Wat ik toen gedaan had de eerste paar uur is een warme krui in mijn rug en op mijn buik gelegd.
Deed ik ook als ik ongesteld was en er last van had.
Succes en laat de bevalling over je heen komen als die begint.

Groetjes Fanny.

En Sandra???

Wat dat lijken mij idd ook weeen als ik dit lees, ik had wel alleen rugweeen dus nooit dat menstrauatieachtige gevoel gehad!

Mss heb je je baby al in je armen!

Hope so..

liefs Daantje

Terug
Bovenaan