Buikpijn??!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Even een vraagje. Als ik 's ochtends wakker wordt, dan heb ik enorme buikpijn, alsof ik iets gegeten heb wat al bedorven was. Tussen een half uur tot een uur is het eigenlijk weer over.
Heb al gedacht dat het aan het avond eten ligt, maar daar kan ik geen regelmaat in vinden. Heb alleen zuur als ik te vet gegeten heb.
Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn???Of heeft iemand anders dit ook???

Groetjes Bertine

Dag Bertine,

Wat vervelend dat je zo'n last hebt.
Ik weet van mijn zusje dat zij in haar zwangerschap  ook vaak  in de ochtend buikpijn had bij het opstaan. Echt flinke pijn en dat was ook snel weer over. Bij haar was het bandenpijn. Zou dat kunnen bij jou?
Weet niet precies waar in je buik je last  hebt, kunnen anders ook je darmen zijn.

Als je het niet vertrouwd kun je het beste bespreken  met je verloskundige. Sterkte!
groetjes Marlous

hoi

ik heb het heel erg als ik een volle blaas heb,dat voel ik altijd heel goed,of je hebt heel de nacht op de zelfde houding gelegen. gr wendy

dat heb ik dus ook........en dan ga je naar het toilet, en neem ik mijn heerlijke bruisende ijzertablet met een beker drinken, loop even de kamer door, en dan is het weer over!!!

Het is haast een wonder!!!!

Trouwens heb het 's nachts ook wel eens als ik me te snel omdraai......Auw!!!!!

Liefs Hilma

heb ook de laatste paar dagen als ik wakker word buikpijn, beetje net alsof ik ongesteld moet worden. gelukkig trekt het wel snel weg, moet woensdag naar de verloskundige dus zal haar vragen wat het is, heb het ook nachts als ik te snel omdraai.
lia

Terug
Bovenaan