buikpijn

hoi meiden

ik heb sinds woensdag best veel buikpijn.
heb vanmorgen urine ingeleverd, maar had geen blaas ontstekking
zou het banden pijn kunnen zijn?
ik ben 12 weken en 2 dagen

heeft er iemand anders ook last van?

safri

Hi Safri,

zou kunnen, ik weet nog niet precies wat bandenpijn is. Heb al wel sinds de 4e week die zeurderige buikpijn. Volgens mij komt het vaak voor hoor, maar anders kun je altijd je vk bellen.

Groetjes Jannie

Hoeft idd niks te betekenen hoor.
Je baarmoeder begint natuurlijk ook steeds meer te groeien en dat kan ook met pijntjes gepaard gaan!
En je darmen zoeken een ander plekje, omdat ze in de verdrukking komen.

Maar idd, als je het niet vertrouwt, gewoon de vk bellen, daar zijn ze voror!

ja klopt..buikpijn hoort er wel een beetje bij hoor... er gebeurd zoveeel daarbinnen...
Als je echt krampen ( wee-achtige ) dan gaat het niet goed..
Maaaar zelfs dan....hoeft het niet mis te gaan. Ik had echt op een gegeven moment zoveeeel kramp dat ik er snachts niet meer van kon slapen..Maar dat waren gewoon mijn darmen...
Hoewel ik toch voor 75 % dacht dat het helemaaal mis !

dus houd de moed erin!!
gr molly

Hallo,

Bandenpijn zit meer boven je liezen en steekt heel erg met opstaan van een stoel en verliggen op bed ( bij mij dan ). Ik ben nu bijna 9 weken en had er van de week ook al een x last van. Maar dat zeurende gevoel heb ik nu ook nog steeds en dat is idd vast je baarmoeder die opgerekt word. Het lijkt net alsof je ongesteld moet worden...zo'n naar zeurend gevoel in je onderbuik. Net als m'n voorgangster zou ik zeggen maak je er niet te druk over het gaat idd met pijntjes, kwaaltjes, klachtjes enz enz.

Gr Ilona

hallo

bedankt voor jullie reacties

mijn buik pijn is iets minder aan het worden.
ik moet er nog wel even bij zeggen dat ik vorige week
flink verkouden was veel niezen en hoesten.
ik weet niet of de pijn daar vandaan kan komen
plassen doet nog steeds wel een beetje pijn.

safri

Terug
Bovenaan