buikpijn

Hallo dames,

ik heb bijna de hele dag behoorlijke buikpijn onder in mijn buik. Een soort menstruatiepijn.

Is dit bandenpijn of iets anders wat er bij hoort? Ik heb namelijk geen idee of ik hiervoor mijn verloskundige hoor te bellen. Hebben meer dames dit en wat doen jullie ermee?

Ben 5wkn en 5 dgn zwanger van mijn eerste.

Liefs Elena

Hoi Elana

Meestal is dan je baarmoeder aan het groeien en dat voel je.
Heb je echt buikpijn of steekjes want als je steekjes hebt kunnen het je banden zijn.

Liefs Zonnetje

Hoi Elena,
Ik ben ook tussen de 5 en 6 weken zwanger en heb vandaag ook een beetje last van een lichte buikpijn.
Ik weet van een vriendin dat die er ook last van had en die is nu 14 weken.
Er verandert een heleboel in je buik!

Groetjes Peet

Hier nog ééntje!
Ik heb het meestal in de nacht...
Dan ga ik een half uur beneden zitten met een kopje thee en dan zakt het weg.
Ik probeer nog weleens weer te gaan slapen maar dat lukt dus niet... heb me er bij neergelegd om dan maar naar beneden te gaan.
Zat me van de week te bedenken dat ik even in de gaten moet houden of ik die dag gewerkt hebt.
Maar moet wel zeggen dat het al iets minder aan het worden is.
Oja ik ben nu 5.6 wk

Ik had het er vandaan met mijn moeder over en die noemde als optie ook nog eens de darmen, mijn ontlasting komt ook wanneer die er zin in heeft en niet meer met regelmaat, dus dat kan het ook nog eens zijn...

Blij dat jullie het ook hebben, geen tijd voor de verloskundige dus... Heb namelijk nog niet besloten of ik er wel aardig vind hihihihi

Fijn is inderdaad wel anders, ik heb het vooral eind van de ochtend en eind van de middag/avond. Teveel kan ik niet hebben gedaan, want ik heb nog twee weken vakantie!

Leuk mamakaat, je bent een dag verder dan ik!

Terug
Bovenaan