buikpijn

Onrustig wordt ik er van, buikpijn. Ik heb nu al 2 dagen een soort menstruatie-achtige buikpijn, die toeneemt als ik iets doe. Zeker gezien de cerclage en een zwakke baarmoedermond levert dit (zeker bij manlief) veel stress op.
Vanmiddag een extra controle bij de Gyn hierdoor. Ben benieuwd,
Nienke

och jeetje meid.
Nou ik kan me wel voorstellen dat je er erg onrustig van wordt.
wat fijn dat je vanmiddag op extra controle kunt bij je gync.
Laat je nog even weten hoe het is afgelopen??
Sterkte ermee.

Liefs marielle

Is het iets als harde buiken (heb ik nog niet gehad, maar het schijnt dat het een gevoel is van menstruatiekramp. samentrekken van de baarmoeder).
Ik zal voor jullie duimen!

Doe rustig aan.
Ik heb het woensdag op donderdag nacht ook gehad en donderdag eind van de ochtend begon het opnieuw. Ook maar de verloskundige gebeld en langs geweest. Kon 2 opties zijn: 1 een blaasontsteking, 2 teveel gedaan.
Bleek geen blaasontsteking, maar een combi van teveel gedaan plus een beginnende flinke verkoudheid.
Dus neem nu al je rust! Ik hoop voor je dat het ook zoiets zal zijn.
Laat het nog even weten hoe het is afgelopen.

Groetjes Pauline

hoi hoi,vervelend is dat he,ik heb er ook sinds het weekend last van,pijn onderin m,n rug alsof ik ongesteld moet worden,en buikpijn als ik teveel gedaan heb,als ik ga liggen trekt de pijn wel weg,het is bij mij bandenpijn ik hoop dat dat bij jou ook het geval is ,sterkte ermee!
groetjes

Hoi dames,

Het zijn geen harde buiken, daar heb ik tijdens mijn vorige zwangerschappen veel last van gehad en dat voelt echt anders.
Volgens de gyn kon dit toch een soort prikkeling van de baarmoeder zijn, door ???, maar het zou wel ontsluiting op kunnen wekken. En daar zit je met 18 weken echt nog niet op te wachten. Dus rustig aan doen en als het blijft of verergert gewoon terug komen. Gisteren was er bij onderzoek in ieder geval niets te vinden en de kleine deed het goed, was zelfs erg druk
Nienke

Terug
Bovenaan