Buikpijn

Ooh, ben zo onzeker. Vorige keer ging het mis met 6 weken en nu heb ik sinds vanmorgen buikpijn (nu 5,2 weken). Heel erg laag in mijn buik, echt zo'n zeurderige pijn.
1 juli een echo, dus ik moet ook nog twee weken geduld hebben, maar ik hoop zo dat het goed gaat.

Liefs Rianne
 
Probeer je zelf niet helemaal gek te maken.
Ik heb heel veel buikpijn gehad en ben inmiddels al ruim 10weken en heb al een goede echo gehad.
Dus het hoeft niet altijd een slecht teken te zijn. Maar begrijpen doe ik het wel hoor!

Sterkte met afwachten...
 
Probeer je zelf niet helemaal gek te maken.
Ik heb heel veel buikpijn gehad en ben inmiddels al ruim 10weken en heb al een goede echo gehad.
Dus het hoeft niet altijd een slecht teken te zijn. Maar begrijpen doe ik het wel hoor!

Sterkte met afwachten...
 
ik heb bij mn eerste zwangerschap (kerngezonde dochter) ook veel last gehad van pijn onder mijn buik. Het is het groei. Ik duim voor je!!

Ik heb nu ook weer last. Maar ik zeg het je...
Geniet van je zwangerschap!
 
Hoi Rian,

Ik ben even ver als jij bent en had vanmorgen dezelfde klachten. Ik kon vanmiddag gelukkig bij de gyn langs. Ik sta nog onder controle omdat ik middels een IUI zwanger geworden ben. De buikpijnen zijn niet te verklaren, kunnen darmen, eitje of spanningen zijn. Bij mij zat ht eitje goed in de baarmoeder. Net als jij moet ik over 2 weken terug komen. Houdt hoop!

gr. Ano
 
Terug
Bovenaan