buikpijn

A

Anoniem

Guest
nou ik mij net heb voorgesteld zal ik ook direct maar even wat vertellen. Ik ben zins dik 3 a 4 weken gestopt met de pil. Ik ben er nu zo`n 3 jaar weer aan geweest. Ik dacht, als we een 2e willen dan ga ik nu maar stopen met de pil. was netjes ongesteld geworden. nu zo`n 3 weken later heb ik zins gisteren best wel vervelende buikpijn, helemaal onderin mijn buik. Heb vanochtend de huisarts al even gebeld, ze wil toch even dat ik mijn urine kom brengen. Ik heb verder geen pijn bij het plassen of iets als dat.Maar kan het toch maar beter even weg brengen. Ze dacht dat het ook kon komen omdat ik gestopt ben , en mijn lichaam wat in de war is. Ik heb verder alleen pijn bij het lopen, en als ik op mijn buik druk. als ik stil zit/lig heb ik geen pijn.Nou goed, morgen maar even afwachten!!

groetjes

karin

Succes morgen!
en hopen dat het positieve pijntjes zijn... hihi!

hahaha, nou ga er niet van uit hoor.zal morgen nog wel niet direct uitslag krijgen, maar zodra ik wat weet zal ik het ook wel even laten weten ;)

ik heb dat ook altijd en het schijnt nu rond mijn eisprong te zijn !!!
en danook een paar dagen!!!

Succes en welkom

ik heb vanochtend mijn urine weg gebracht, vanmiddag hadden ze nog niks gevonden dus morgen weer bellen.de buikpijn is nog niet weg.
mocht ik morgen bellen en heb nog buikpijn en ze hebben niks gevonden dan moet de huiarts maar even kijken!!

nou ik blijk geen blaasontsteking te hebben. Ik moet aanstaande vrijdag naar de huisarts. Ik blijf maar pijn houden. Vervelende steekjes en als mijn dochter bij mij zit en ze wil van de stoel af drukt ze wel eens met haar elleboog in mijn buik. Nou dat deed behoorlijk zeer.Heeft iemand dit wel eens gehad na dat je gestopt was met de pil??
Ik ga namelijk de gekste dingen denken wat het kan zijn :S

Terug
Bovenaan