buikpijn

hallo
ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger maar heb al een aantal dagen ontzettend buikpijn net het gevoel of ik ongi moet worden. in juli vorig jaar heb ik een mk gehad en en nu telkens bang dat het weer mis gaat ben smorgens wel veel misselijk en hele dagen erg moe. heeft iemand hier ook ervaring mee? liefs knorrie
 
ik had dat in het begin van mijn zwangerschap ook, ik had net als jou het gevoel ongesteld te gaan worden. Maar het schijnt erbij te horen! ik heb het nu af en toe nog wel is. Ook het moe zijn was bij echt erg pffff ik kon overal slapen haha maar ook dat ging over ;) (ben morgen 15 weken zwanger)
 
Dat gevoel had ik ook in het begin. Heel iritant! Maar inmiddels bijna de 37 weken gepasseerd. En drie maal raden: aan het einde ook vaak weer het: etna-gaat-binnenkort-barsten-gevoel!
 
Toen ik zwanger was van de eerste had ik de eerste 2 wk ontzettende steken in mijn buik niet de hele dag door, maar soms kwam het opzetten. Daarna ook nooit meer last van gehad ook niet tijdens mijn 2e en 3e zwangerschap.

Dus het hoeft zeker niet te duiden op een miskraam hoor, maar kan me voorstellen dat je daar toch het eerst aan denkt!! Maar blijf positief dat werk het beste.

Groetjes Anne
 
Hoi,
Ik heb dit ook bij elke zwangerschap gehad, het is erg vervelend omdat het idd als een menstruatiekramp voelt, maar in dit geval komt dat dor de hormonen en omdat alles begint te groeien, over een paar weken wordt dit weer minder hoor!
Liefs
 
Terug
Bovenaan