buikpijn

Hoi Meiden,

Deze topic is volgens mij al 100x langsgekomen, maar owww wat kan die buikpijn me onzeker maken!! Ik heb in het verleden 4 mk gehad en ik weet; buikpijn kan gewoon een goed teken zijn, maar ik blijf me maar afvragen: Heb ik nu niet teveel pijn? Zou het toch weer misgaan??? Vannacht best heftige pijn gehad, zou dat dan normaal zijn?? Hoe voelde dat toen ook alweer? etc etc

Hebben jullie dit ook? En hoe ga je daar mee om?

Ik ben pas 4+2 wkn, dus zit voorlopig nog wel in onzekerheid, zucht..

Hey mickey33,

Wat vervelend voor je! zoals je zelf schrijft kan buikpijn er bij horen maar begrijp je onzekerheid heel goed. Als je te onzeker blijft misschien de VK vragen om een echo?

Ik wens je veel sterkte en hoop dat je snel vol op kunt genieten van de zwangerschap.

Liefs Lisette

he mickey...

hier ook zo af en toe buikpijn. vooral mijn darmen prikken en borrelen wat af. maar ook zo nu en dan bij mijn schaambeen en het maakt me net als jou onzeker. toch kan het goed zijn.....dat de baarmoeder groeit...tja wie zal het zeggen!!!

Hier een berichtje van een septembermama, met 4 weken en 3 dagen kwam ik erachter dat ik zwanger ben en met 3 weken en 6 dagen had ik ook erge buikpijn. Dit heeft bijna een week aangehouden en veranderde toen langzaam in niet meer pijn maar een heel zwaar gevoel in m'n onderbuik, wat het groeien van de baarmoeder is. Als het naar je schaambeen, liezen en/of heupen trekt zijn het je banden, en ook je darmen kunnen gevoeliger zijn want die zijn nu aardig aan het verschuiven natuurlijk. Kan me voorstellen dat je je onzeker voelt na al 4mk's, maar ik hoop dat ik je op deze manier toch hoop kan inpraten :)

Terug
Bovenaan