Buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hoi mensen,

Ik heb een vraag. Sinds wij niet meer met condoom gemeenschap hebben, heb ik sneller pijn in mijn onderbuik en dan voornamelijk tijdens de "vruchtbare" periode.
Het lijkt op menstruatiepijn en darmkrampen. Heb een goede stoelgang.

Misschien dat mensen dit herkennen.
Lees we op internet dat je buikpijn kan krijgen rondom je eisprong, maar normaal heb ik nooit gehad/gevoeld en nu is het onwijs aanwezig

Liefs Yvonne

Je baarmoedermond is gevoeliger als je vruchtbaar bent en daar kan je dan wel last van hebben als je vrijt. Een goede houding zoeken kan al heel veel schelen.
Ook kan je flink last hebben van je eisprong! Ik kan het altijd voelen wanneer ik er eentje heb. Heel ideaal trouwens. dan weet je dat je een kans maakt.

Maar goed als jullie altijd een condoom hebben gebruikt dan zou je dat gevoel destijds ook moeten hebben. Misschien let je er nu meer op! Ik zou anders echt geen verklaring weten, mits je zelf geen pil/spiraal/nuvaring hebt gebruikt.

Misschien een stomme vraag maar ga je na het vrijen wel naar de wc? anders kan het zijn dat dit het probleem is.

Hoi ik ga altijd naar de wc na het vrijen. Al moet ik zeggen dat ik hier nu wel even mee wacht.
Waarom moet je eigelijk naar de wc gaan na het vrijen. Ik ga altijd omdat ik moet en om alles weer even schoon te maken.

Yvonne

ik voel mijn eisprong iedere maand dit voelt als een lichte menstruatie pijn ...op de site staat ook het 1 en ander over dit onderwerp

Terug
Bovenaan