Buikpijn

Hoi meiden,

De echo is inmiddels alweer bijna 2 weken geleden en mijn onzekerheid neemt weer toe...:-(

Vanmorgen opgestaan met behoorlijke buikpijn, bah dan schiet ik toch weer in de stress...
Hoewel ik teruglas in m'n zwangerschapsdagboek dat ik de vorige keer rond 10 weken ook een dag heel erg buikpijn heb gehad en het kan dus vast geen kwaad...

Een van mijn vorige mk was op Moederdag, vond dat toen zo cru... We liepen toen al 4 jr in t ziekenhuis en eindelijk was het gelukt, ging het mis op Moederdag, voelde toen net alsof er een fout spelletje met me gespeeld werd...

Maar goed, niet te cynisch denken... Dat gaat me op 1 april vast niet gebeuren...

Pfff over 6 dagen weer een echo...

Sorry hoor, moest t even kwijt
 
Hey Mickey,

Vervelend gevoel.. ze zouden die onzekerheid moeten verbieden. Goed dat je zwangerschapsdagboek je een beetje kon geruststellen. Ik hoop dat het onzekere gevoel snel afneemt en je weer kunt genieten.
Ik zat vanacht (03.45) op de rand van het bed met buikpijn en dacht dat het weer mis zou gaan bah..
Gelukkig nam de kramp af en verder goed kunnen slapen. Blijft wel heeel spannend hoor.

Succes vandaag, laat je niet gek maken!
Liefs Lisette
 
Hoi Mickey,

Ik kan je je ongerustheid heel goed voorstellen. Waarom bel je niet even, ik neem aan dat jij dan wel langs mag komen!!! Hoop dat je snel word gerustgesteld...

Kom op....

Liefs Miranda
 
Thanks voor jullie reacties... Heb wel even gedacht om te bellen, maar me toch voorgenomen af te wachten. Het zit ws meer tussen mijn oren dan dat er echt wat loos is.

Stom hè, die eeuwige onzekerheid...
Misschien fijn om te weten, ik ga t mezelf ook maar even weer goed inprenten:
Bij mijn vorige zwangerschap had ik met 8.5 weken een echo die goed was en toen zei de Gyn dat de kans dat het nu nog mis zou kunnen gaan ong. 2 op 100 is.
 
Terug
Bovenaan