Buikpijn

Hoi meiden,

Zijn er meer meiden die buikpijn hebben? Ik kan niet zo goed thuis brengen of het nou mijn darmen zijn of dat ik last van mijn onderbuik heb!
Ik ben nu 11 weken zwanger en volgende week weer een echo van de kleine pinda ben erg benieuwd!

Gr. Mik

Ik heb hele erge buikpijn gehad en dat kwam door mijn darmen. Ik had ook hele erge moeite met poepen dus dat verklaarde een heleboel.

Ook ik vind het soms moeilijk te zeggen of de pijn van mn darmen komt of uit de onderbuik. Maar eigenlijk altijd van mijn darmen, ook ik heb moeite met de ontlasting en hou veel lucht binnen. Dus na een scheetje of na gepoept te hebben is de pijn altijd weg. Haha.. lekker onderwerp.. Maar het komt veel voor, je darmen worden weker en werken minder goed, het duurt dus langer voor je ontlasting er is en het kost je darmen meer moeite.
Verklaart de pijn!

En ik heb altijd al zon last van mijn darmen wel of niet zwanger! Wat gebruiken jullie om naar de wc te kunnen gaan? Of wachten jullie tot het komt?
Lekker onderwerp hahaha!

X mik

Ik eet veel yoghurt. Ik weet dat ik niet iedere dag naar de wc kan. Ik heb daarnaast ook roosvice lactose (geloof ik). Ik moet er nog mee beginnen maar het schijnt te helpen.

Terug
Bovenaan