Buikpijn

Misschien hebben jullie dit ook? Heb al een paar dagen een soort buikpijn wat een beetje zeurend onderin is. Het is niet iets waar ik me gelijk druk over maak omdat het na een tijdje ook wel weer weg gaat, maar het voelt onaangenaam. Een zwaar drukkend gevoel en een druk kind erna...Misschien voortekenen van een bevalling?:p
Als nu niemand hier last van heeft, moet ik me misschien wel druk maken...
Ben trouwens 36 weken.

Gr. Rietje

Hay hay,

Ik heb dit ook............meestal 's nachts.....oefenweeen denk ik........je lichaam is zich aan het voorbereiden. Heb jij ook steken in je vagina en soms in het schaambeen? Dat heb ik wel....ik ben vrijdag 37 weken....

liefs

Ik heb 's avonds vooral steken in mijn schaambeen soms echt niet fijn, en 's nachts wel last van me buik vooral omdraaien doet dat echt pijn.

Onze lichamen zijn natuurlijk druk bezig met voorbereiden op de bevalling.

Ik Heb hier ook last van, afgelopen nacht zelfs zo erg dat ik niet geslapen heb :(! dus vandaag maar een dagje rustig aan doen. ben donderdag pas 35 weken x

heb ik ook vooral als ik druk ben geweest en ben nu ook net 35 weken, de verloskundige zei dat dit bekkenpijn is, niet om je direkt ongerust over temaken, maar wel overdag je werk meer verdelen, want ik heb het vooral als ik bv 's morgens heel druk ben geweest en 's middags even rustig wil zitten en kan dan soms bijna niet lopen, lijkt wel of het kindje eruit zakt z'on drukkend en pijnlijk gevoel

het kan ook zijn dat het kindje wil indalen, dat is bij mij nl nog niet gebeurd.

succes allemaal

Terug
Bovenaan