Buikpijn

Hallo meiden,

Hebben jullie ook last van buikpijn? Ik heb hier best veel last van. Soort zeurderige, krampende pijn. Geen bloedverlies gelukkig. De vk zegt dat dit de groei van de baarmoeder is, maar ik maak me soms wel ongerust. Dit heb ik bij de 1e zwangerschap niet gehad.
Verder voel ik me steeds beter. Het 2e trimester is begonnen.....dus weg met die misselijkheid!
Ik ben benieuwd of meer zwangeren hier last van hebben.

Ja, ik heb ook regelmatig buikpijn. Maar vorige week was het van de buikgriep.
Die ongerustheid zal denk ik altijd wel blijven.

Misselijkheid is al een stuk minder, bijna weg. En de vermoeidheid wordt gelukkig ook steeds minder. Heerlijk, dat 2de trimester!

voel wel me banden, vooral als ik me ineens omdraai of weer es n niesbui heb (lang leve de hooikoorts)
Toen k daarstrax van de motor stapte voelde k ook wel wat...maar nie dat k er echt remming van heb...en hoop ook dat t zo blijft eiglijks...

Misschien dat n warme kruik of n bad verlichting kan geven...

Sterkte

Hey, ik heb het ook en ook ik ken het niet van mijn eerste zwangerschap. Ik heb toen de verloskundige gebeld en ik mocht extra langskomen. Ze kon niets vinden en het hartje klopte prima. Ze zei me dat het dan waarschijnlijk toch m'n banden zijn. Ik heb het vooral 's avonds, een soort zeurderig gevoel wat soms echt behoorlijk pijnlijk kan zijn.
Die onzekerheid blijft inderdaad, bel anders gewoon de verloskundige, dan kunnen ze een keertje extra naar het hartje luisteren, dat ben je weer gerust.

Sterkte,

liefs, lydia

Ja, ik heb erg veel buikpijn, maar groei ook ineens enorm! Had het zelf alop groeipijn gegooid. Maar maakt het toch wel spannend. Regelmatig steek in m'n onderbuik en liezen, lang leve de bandenpijn! Groei maar ukje! Misselijkheid wordt beter, maar moet wel regelmatig blijven eten. Verder nog erg moe, maar hoop dat het binnenkort beter is. Probeer zo langzaamaan volop te genieten, maar dat vind ik nog wel wat lastig...

Helaas hoort dit er ook bij. Bij mij is het af en aan. Dan voel ik een paar weken niks, en dan gaat de boel weer krampen. Groeispurtjes denk ik ;)
Als je er erg last van hebt en je krijgt ook krampen in je kuiten kan je wat extra magnesium slikken voor een paar dagen, dat doet wonderen en kan geen kwaad!

Het is dus een bekend iets, ik heb er elke avond last van en als ik me s nachts omdraai dan voel ik echt even stekken. Het is best vervelend. Gelukkig weet ik nu dat er meer mensen mee lopen.

Ik heb het ook sinds een paar dagen weer. Maakte me in het begin ook wel ongerust, maar ga er inderdaad vanuit dat het de baarmoeder is.
Verder ben ik ook blij dat ik in het tweede trimester zit, misselijkheid is over en de vermoeidheid wordt steeds minder! Oh en de hormonen worden wat rustiger, mijn man heeft wat minder te verduren momenteel! Erg fijn, eindelijk weer een beetje normaal voelen!

Terug
Bovenaan