Buikpijn

Hey meiden


Ik ben inmiddels alweer 16 weken:)
Maar heb sinds gisteravond zo een rare buikpijn. Heel laag echt bij mijn liezen/schaambot.. het is een soort kramp alsof ik blauw ben van onder..
Voel het van voor maar ook laag bij mijn onderrug/stuitje.
Ik had ook altijd tijdens mijn ongi een beurs gevoel van onder maar weet niet zo goed of dat nou het zelfde voelde of toch anders..
Het is iig niet heel fijn.. mja zal er wel bij horen.

Verder gaat het op de ochtendmisselijkheid na goed met me. Van mijn rug heb ik met vlagen last.. gelukkig niet meer constant al een week of 3 niet meer:)

Wat ook heel erg leuk is, is dat ik de kleine al een ruim week elke dag voel van binnen. En heel soms kan ik maar ook mijn vriend het van buitenaf al voelen. Echt heerlijk!
Nog 4 nachtjes slapen en dan krijgen we ons ukkie weer te zien op de 2D pretecho:)!! En krijgen we een mooi filmpje mee!!:)

Liefs
 
Heey meid

Kan zijn dat je een beurs gevoel hebt...
Hoorde van de week toevallig dat mijn nichtje bloeduitstorting en blauwe plekken op haar buik heeft door het schoppen van haar kleine meid. Ze snapte zelf ook niet hoe ze er aan kwam dus ze had haar vk gevraagd en die zei dat het daar dus van kon komen....

Liefs
 
Volgensmij voel je je bekken. Ik heb ook last van mn bekken, maar vooral onderrug/stuitje, billen en boven benen. Heb je het nu nogsteeds of is het inmiddels weer weg? Ff in de gaten houden en anders je vk even vragen.
Wel heerlijk dat je je kleintje al zo goed voelt!
Groetjes van een augustus mama 28wk+3
 
Ik heb geen idee het zou van het schoppen kunnen komen of bij mijn bekken vandaan..
Het beurse gevoel is er nog steeds, dus wil wel even aan de VK horen wat dit kan wezen?!

Liefs
 
Terug
Bovenaan