buikpijn

hoi meiden

gister middag/avond rond etenstijd ineens buikpijn links onderin. het kwam met vlagen maar wel enorm pijn maar omdat ik niet het idee had dat het iets met kleine te maken had heb ik er niet veel mee gedaan. toen ik naar bed wilde gaan om half 11 wist ik echt niet meer hoe ik moest liggen want pfff deed echt pijn. mijn man en moeder vonden dat ik de huisartsenpost maar moest bellen over hoe of wat. dus even gebeld en natuurlijk moet je gelijk komen dan pfff dus overburen gevraagd om op kleine te passen en wij erheen. zegt ie als eerste als het iets met kind is dan kan ik er niks mee dan moet je de vk bellen! ja maar lijkt meer spier of darm zei ik. hij voelen en ja hoor laatste stuk van mijn dikke darm was de gemene plek. tja konden 2 dingen zijn een spasme van de darm of een poliep/uitstekseltje maar ja omdat je zwanger ben moet je maar een paracetamol nemen en wachten tot het over gaat!!

en bedankt meneer de dokter whahaha vandaar wel weer wat last gehad vooral als er wat langs die plek in de darm kwam maar het ergste lijkt te zijn geweest. hoop dat dit zo blijft want als dat 9 maanden moet duren nou dan word ik niet blij

zo dat ben ik weer ff kwijt haha

veel liefs

Oh jee dat klinkt inderdaad niet erg prettig.

Ik heb ook iets dergelijks gehad toen ik zwanger was van mijn eerste zoontje.
Had ik onwijs last van nierstenen en zeiden ze ook neem maar een paracetamol dan gaat het vanzelf over.

Dat is de ellende als je zwanger bent. Dan kunnen en mogen ze niet alles onbeperkt doen.

Ik heb er na die ene keer geen last meer van gehad.

Het kan ook zijn dat je baarmoeder weer een groeispurt doormaakt. Dan moeten de organen namelijk weer opnieuw gaan rangschikken wat misschien dit soort klachten geeft.

Ik hoop dat je hier gauw vanaf bent!

Liefs,
Bianca

gelukkig sinds vanmiddag geen pijn meer gewoon nog gevoel van blauweplek
hoop dat dat zo blijft

bedankt voor je reactie klinkt ook niet echt lekker nierstenen

vee liefs

Terug
Bovenaan