Buikpijn...

J3nny23

New member
Hallo dames!

Hoe gaat het met jullie?
Hier heb ik het idee of begint het wat te rommelen...
Kan niet echt goed rechtop zitten heb daardoor het idee dat de baby er goed voor ligt en als hij beweegt heb ik erge pijnscheuten in het bekken...
Het voelt als soort kramp, het zal wel vals alarm zijn of misschien de darmen maar je zult het net beleven want manlief is vanavond de hort op...

Liefs Jenny
 
Hoii

Hier 39+2 maar nog rustig.. Afentoe harde buiken maar heb meer het idee dat dat de ligging van ukkie is. Verder veel pijn in mijn stuitje en van onder.. Maar daar loop ik al maanden mee. Wel al 2dagen last van mijn darmen maar dat zal wel door de Snert komen haha.

Hoever ben jij nu? Goed in de gaten houden.. Als je het niet vertrouwd lekker je man terug laten komen. Ik zit erg met dinsdag.. Dan moet mijn man ver weg op cursus voor zijn werk.. Je zal het beleven.. Dan moet ie ruim 2u reizen...

Hoe is het nu een paar uur verder? (na je bericht hier)
 
@ renate... ik ben 37 weken en 3 dagen en heb zostraks toch maar even gebeld... heb nog steeds last van soort kramp/steken en druk van onder en in de onderrug... vk zei dat het kan zijn dat de bevalling begint moest vannochtend even in de gaten houden en als het aanhoud weer bellen dan zou ze langskomen... heb nog steeds last dus zal straks wel weer moeten bellen ben benieuwd of het ook idd het begin is ...
 
Terug
Bovenaan