Buikpijnen

<p>Goedenavond,</p><p>Ik word in juni voor het eerst moeder en ben nu ongeveer 5 weken zwanger. Ik heb sinds 3 dagen stekende pijnen in de linker en rechter kant van mijn buik. Ter hoogte van mn eierstokken. Is dit normaal? </p>

Hoeft niets geks te zijn. Bij mijn eerste heb ik ook veel buikpijn gehad, met name tussen week 6 en 9 en dan vooral ‘s nachts. Hele heftige krampen, die soms wat minder werden als ik een kruik tegen mijn buik aanhield. Volgens de VK was dat het rekken van de baarmoeder. Uiteindelijk een gewone zwangerschap gehad en gezonde dochter op de wereld gezet. 

Ik had het ook bij mijn eerste zwangerschap, bleek bij mij obstipatie te zijn. Ik heb het nu weer, ben 6 weken zwanger van de tweede. Ben nu meteen begonnen met zakjes dulcosoft tegen obstipatie. Het werkt goed en daardoor minder krampen. Hopelijk is het bij jou ook zoiets "onschuldigs" :)

Ik had best wel wat kramp die eerste 2 weken vanaf dat ik ongesteld had moeten worden. Ik was er soms zo zeker van dat het mis ging en dat ik gewoon ging bloeden. Maar na week 6 of 7 trok het langzaam weg. 

Ik ben morgen 7 weken zwanger en heb dit ook al van een paar weken?. Hoop niks ernstigs. Volgende maandag eerste echo. pas om 20:30uur

Terug
Bovenaan