buikramp

Wij hebben een heel lief dochtertje van 10 dagen oud. Alleen heeft ze last van krampjes waardoor ze ook weer veel huilt en onrustig is en je heel veel aan het wiegen bent om ze in slaap te krijgen. Het zou juist zo leuk zijn als we met haar konden spelen en babbelen als ze gegeten heeft. Ik heb wel al infacol gehaald druppels maar ze blijft last houden. Zijn er moeders die ervaring hiermee hebben en een werkende oplossing hebben gevonden?

vriendelijke groetjes Sanne
 
Hoi,

Mijn zoontje heeft ook erge last gehad van krampjes. Eerst heb ik van VSM cinababy geprobeerd, maar dat werkte niet.
Daarna heb ik Infacol gekocht. Het duurde wel een paar dagen (5 ofzo) voordat het begon te werken. Ik denk dat mijn zoontje in totaal 5 a 6 weken Infacol gebruikt heeft. Daarna ben ik het gaan afbouwen en inmiddels is hij er al een poosje vanaf.

Fietsen met de beentjes helpt bij sommige baby's ook.

Succes ermee!
 
hoi,
als de krampjes aan blijven houden, zou ik echt een osteopaat aanraden, ben zelf niet gelovig of zo, en je ziet ook niet wat ze doen, maar bij mijn zoontje was er vanaf behandeling 1 meteen vooruitgang te merken en na 3 keer, was het helemaal over! de meeste verzekeringen vergoeden het volgens mij, en aangezien er niets fout kan gaan, zou ik het altijd proberen!

succes ermee en geniet lekker van je kleintje!
 
Krampjes horen er helaas bij. Je meisje is pas 10 (inmiddels 11) dagen. Dan hebben ze daar gewoon nog veel last van. Je kan proberen wat te verzachten met bijvoorbeeld infacol, maar uiteindelijk moet het gewoon vanzelf overgaan (hoe vervelend ook).
Wat hier ook hielp was veel rust en regelmaat. Dus flesje, even in de box of spelen/knuffelen, naar bedje toe, slapen en daarna het zelfde riedeltje nog een keer. Over een paar weekjes (of daagjes, dat kan je helaas niet voorspellen) zal dat langzaamaan steeds beter gaan. Ze worden ook steeds wakkerder en leuker.
Succes ermee!
 
Mijn zoontje (inmiddels 7 weken) heeft daar ook veel last van gehad. Hebben infacol gebruikt en dat werkte na 4 dagen redelijk.
Zijn uiteindelijk toch maarr naar een osteopaat gegaan en dat heeft enorm geholpen. Dankzij hem zijn we er ook achter gekomen dat hij verteringsproblemen had met zijn voeding (Friso). Zijn scheetjes stonken enorm. We zijn toen overgestapt op andere voeding en nu na 1 week doet hij het supergoed.
Succes!!!
 
mijn dochtertje is inmiddels 12 weken vandaag. wij hebben eerst infacol geprobeert echt een wondermiddel.
maar ondanks dat bleef haar ontlasting in de weg zitten...
nu hebben we het gele pak van kruidvat
 
hoi,
Ik heb een zoontje van inmiddels 8maanden.De eerste 3 maanden waren bij ons ook echt heel erg zielig,onze zoon had ook erge last van krampen.Je krijgt indd overal te horen het hoort erbij enzo.Na een tijdje dagen huilen heb ik infacol geprobeert,dit hielp even maar niet lang.Uiteindelijk heb ik van een collega de tip gekregen om sapp simplex te nemen,dat krijg je alleen in een appotheek in duitsland.Hier waren wij echt super tevreden over,heeft een paar dagen geduurd maar het was echt een heel stuk minder.En het is geen fabeltje maar bij de meeste kindjes is het over na 3maanden,gelukkig bij ons ook!!Heel veel succes ermee en onthoudt alles gaat weer over.
 
Terug
Bovenaan