buikslapen schadelijk?

hey dames,

ik probeer zoveel mogelijk op mn zij te liggen, maar merk toch dat ik smorgens weer op mn buik wakker wordt kan der echt niks aan doen. is dit nou schadelijk?? of heeft ukkie nog wel genoeg ruimte als ik zo lig.

xxx

hoi dbby,
ik breek ff in vanuit het juli forum.
Je moet je baarmoeder zien als een ballon, als je op je buik ligt gaat het vruchtwater naar een andere kant het kindje blijft dus voldoende ruimte hebben. (zo legde mij vk het uit) ik was ook echt een buikslaper totdat het niet meer ging. Ze zeggen dat op je rug liggen ook niet goed is, mja k werd op het einde altijd op me rug wakker. En ik heb een supergezond kereltje hier in zijn bedje liggen.als je draait in je slaap kun je er zoiezo weinig aan doen.

Liefs daisy

Het ligt straks gewoon niet meer lekker :) ik sliep met de tweede zwangerschap ook wel eens op mijn buik. En op de rug liggen kan ik op een gegeven moment ook niet meer, want dan kreeg ik het heel benauwd. ik slaap nu heel veel op mijn zij en op mijn rug.

Ik slaap ook nog steeds op m'n buik, gaat voor nu nog goed. Bij Rens was mij ervaring dat het straks niet meer lukt en je dan wel moet, hoe lastig het ook is. Geen zorgen je lichaam regelt het voor je!

Ook hier een echte buikslaper! Val eigenlijk altijd op mijn buik in slaap en dat gaat tot nu toe nog goed.

Slaap ook veel op mijn zij hoor maar moet gewoon een paar keer per nacht van mijn buik naar mijn zij en andersom, dit is nu met de zwangerschap nog niet echt anders.

Hoop dat ik het zo nog een tijdje vol kan en mag houden.

Hoe doen jullie dat op je buik slapen? Ik heb dan het gevoel dat ik boven op een bal lig.... En ik ben toch echt zo dik nog niet. Slapen jullie op een waterbed?
Ik slaap veel op mijn linker en rechter zij. Ben een echte woelrat 's nachts.

Netje, ik slaapsinds een week niet meer op mijn buik. Hij is te groot en het voelt inderdaad alsof er een bal in mijn buik ligt. Ik kon het eerst nog opvangen door mijn armen languit onder mijn buik te leggen maar dat gaat nu ook niet meer. Ik slaap sinds een week dan ook super slecht. Op mijn rug lukt niet dan moet ik steeds plassen en word ik benauwd. Op mijn zij lukt een beetje met een groot kussen tussen mijn benen (anders krijg ik last van mijn rug en heupen)

Terug
Bovenaan