Buikslapen word nu pijnlijk!!!

Ik ben een buikslaper!! nu lig ik al vanzelf met een opgetrokken been zodat mijn buik wat plek heeft. Maar de nachten worden nu wel erg kort en ik word steeds vaker wakker, omdat het pijn doet.
Als ik wakker word draai ik weer op mijn zei of op mijn rug, na een slaapje lig ik toch weer op mijn buik!!!

Wie heeft er tips....???

groetjes

Ik heb nog geen tips voor je, ben zelf ook een buikslaper en ben nu 19 weken en 5 dagen en lukt me nog steeds om op de buik te sklapen. Heb de placena aan de voorwand dus werkt een betje dempend. heb je eens geprobeerd met een kussen tussen de benen?

uhm......geen idee.
Ik ben altijd een zij-slaper geweest en nu slaap ik graag op mijn rug of half op mijn buik.
Probeer inderdaad om kussen te gebruiken zodat je moeilijk op je buik kan draaien. iets wat je in je slaapt doet is moeilijk onder controle te krijgen.
maar hetis toch van korte aard...........als je dadelijk eindelijk een oplossing gevonden hebt, krijg je daarna toch wel weer ergens last van wat ook je nachtrust verstoort, zoals een trappelend of hikkend kindje, brandendmaagzuur of een hele dikke buik die het slapen ook onmogelijk maakt.

dus veel succes

Ah Jeanine, jij bent optimistisch ;-) lekker vooruitzicht!!
Misschien is het een tip omdat je nu telkens wakker bent: je zelf aan te wennen op je linker zij te slapen? Je leest het overal dat dat de beste houding is. Ik vond het altijd heerlijk op mn rug maar word wakker zodra ik me op mijn rug heb gedraaid (krijg erg zere rug alsof iets afgekneld word) en draai dan meteen naar mn linkerzij en slaap weer heerlijk verder. In het begin vaak wakker maar nu gewend op mn linkerzij en bevalt me super. En nu dus bijna niet meer wakker. Proberen waard!

Groetjes Yessie

ik sliep ook altijd op mn buik en dat ging tot voor kort goed maar heb mezelf aangeleerd om ook op mijn linker zij te gaan liggen ( ook omdat ik idd gelezen had dat dit de beste houding is, ook voor een goede doorbloeding enzo ) toch blijft het wisselen hoe je ligt denk... De ene dag is de andere niet en bij mij wisselt het dan ook erg op welke manier ik slaap, ligt er maar net aan wat op dat moment het lekkerst ligt..

x

Thanks voor jullie reacties

Ik slaap nu indderdaad met een voedingskussen en ik draai niet meer helemaal op mijn buik! Dus het werkt. Ik val altijd in slaap op mijn linkerzij zwanger of niet haha dus daar hoef ik niet meer aan te wennen gelukkig.

groetjes

Terug
Bovenaan