Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hallo</p><p>Mijn zoontje 6weken wil slecht slapen overdag..op zijn buik wil het nog wel is lukken maar op zijn rug is een drama..Ik baker al in maar ook dat helpt..</p>
Hoi hoi,
mn dochtertje sliep met 6 weken ook op haar buik, ze is nu 17 weken en ze slaapt nog steeds op haar buik
inbakeren en alles geprobeerd, maar niks werkte, echt alleen op haar buik. Ik heb er toen aan toegegeven en sindsdien zo een lekkere slaper , slaapt tegenwoordig in de middag van 1 tot 4 en in de ochtend slaapt ze 1,5 uur en zo rond 1730 nog ff 3 kwartier. In de kinderwagen slaapt ze ook op haar buik, op haar rug waar dan ook, echt niet slapen.
Hier hetzelfde, mijn zoontje heb ik ook vanaf 6 weken op z'n buik laten slapen. Je hebt snel genoeg door wat wel en niet kan met je eigen kleintje. Hij slaapt heerlijk, dus blije baby en blije mama!