buikslapen

Mijn zoontje van 8 weken slaapt overdag weinig,tenzij ik hem op zijn buikje leg,ik kwam daarachter omdat ie vaak op zijn buikje bij mij op de arm in slaap valt,heb ik hem net  in de kinderwagen gelegd en voila,meneer slaapt.s'nachts slaapt ie goed en op zijn rug.
Zijn er meer kindjes(zo jong)die ook liever op de buik slapen?
Ik vind het doodeng en kijk om de 2 minuten in de wagen of ie nog kan ademen.Hoe gaan jullie daar mee om,laat je hem op de buik slapen of stug volhouden en hopen dat ie uiteindelijk ook op zijn rug in slaap valt.
Tips zijn superwelkom...
Groetjes tanja

hoi tanja

mijn dochtertje is nu 12 weken en slaapt al vanaf twee weken op haar buik zowel overdag als snachts ze ging gewoon niet slapen op haar rug alleen als ze helemaal op was na bijna de hele dag huilen.
nu is ze heel gezellig als ze wakker is en slaapt ze redelijk veel

hoi tanja

mijn dochtertje is nu 12 weken en slaapt al vanaf twee weken op haar buik zowel overdag als snachts ze ging gewoon niet slapen op haar rug alleen als ze helemaal op was na bijna de hele dag huilen.
nu is ze heel gezellig als ze wakker is en slaapt ze redelijk veel

hoi
mijn zoontje is bijna 11 weken en die slaapt ook op zijn buik, vind hij heerlijk.wil ook niet op zijn rug liggen,ook niet in de box.we zijn naar een opseopaat geweest en daar kwamen we er achter dat een spier in zijn nek vast zit.dat is dus de reden waarom hij niet op zijn rug wil liggen.misscien is er ook iets met z'n nekje??

Terug
Bovenaan